بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از موکب حرم حضرت معصومه(س)

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۵:۲۷
کد خبر: ۷۶۹۷۵۸
بازدید رئیس جمعیت هلال احمر کشور از موکب حرم حضرت معصومه(س)
علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه جمعی از معاونان خود در موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها حضور یافت و از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در عمود 1080 بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمهور هلال احمر کشور امروز به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در موکب حرم کریمه اهل‌بیت(س) از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به ویژه ارائه خدمات درمانی در عمود 1080 بازدید کرد.

 محمدرضا بهرامی مسئول درمانگاه هلال احمر در موکب حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در حاشیه این بازدید به ارائه گزارش عملکرد این درمانگاه پرداخت.

 همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مدیر موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) و دیگر مسئولان این موکب از حضور مسئولان هلال احمر استقبال کردند.

 رئیس جمعیت هلال احمر نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش داوطلبان هلال احمر در موکب حرم بانوی کرامت عنوان کرد: با توجه به اینکه زائران بعد از طی کردن مسیر طولانی به عمود 1080 می‌رسند به صورت ویژه نیازمند خدمات درمانی هستند و به همین علت باید بسترهای مورد نیاز برای خدمت به زائران در این عمود به شیوه مطلوب فراهم شود.

نظر شما