سردار جلالی خبر داد

تدوین آئین‌نامه الزامات پدافند سایبری در شهر هوشمند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۲۷:۵۸
کد خبر: ۷۷۱۶۶۲
تدوین آئین‌نامه الزامات پدافند سایبری در شهر هوشمند
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آئین‌نامه الزامات پدافند سایبری در شهر هوشمند را تدوین کردیم که در مرحله تصویب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار غلامرضا جلالی به تهدیدات متوجه شهرهای هوشمند اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شهر باید طوری معماری شود که دچار تهدیدات نشویم اظهار کرد: قابلیت کنترل و حفاظت توسط مدیریت شهری، عدم اجازه به نفوذ سیستمی و دسترسی‌های خارج از کنترل در حوزه شهر هوشمند امری ضروری است.

وی با بیان اینکه آئین‌نامه الزامات پدافند سایبری در شهر هوشمند را تدوین کردیم که در مرحله تصویب قرار دارد تصریح کرد: اگر این آئین‌نامه تصویب شود توافقی با وزارت کشور انجام دادیم که این آئین‌نامه را به عنوان کارگشت موقت به شهرداری‌ها داده تا کارهای خود را پیش برده و سپس در وقت لازم برنامه‌ای کامل و جامع تدوین کنیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه هوشمندی در شهرها هنوز اینقدر توسعه نیافته و برخی اجزاء شهرها هوشمند شده‌اند اذعان کرد: هوشمندسازی به این معناست که تمام بخش‌های شهر تحت شبکه‌ای مجزا قابل مدیریت و کنترل باشد و در این زمینه فرصتی داریم تا ضروریات و الزامات شکل‌گیری شهر هوشمند را تدوین کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز