۱۰۹ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان قم پرداخت شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۷۲۵۷۶
۱۰۹ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان قم پرداخت شد
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در رابطه با وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۹ میلیارد تومان تسهیلات به ۵۴ پرونده در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالرضا شاملی در سی و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 65 طرح و واحد صنعتی و تولیدی برای دریافت تسهیلات بیش از 209 میلیارد تومان از طریق سیستم سامانه بهین‌یاب به بانک‌ها معرفی شدند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: مشکلی در سال گذشته با آن مواجه بودیم عدم اعلام گزارش پرداخت تسهیلات به تفکیک بانک‌ها در سامانه بهین یاب بود که خوشبختانه در سال جاری این مشکل برطرف شده و وضعیت پرداخت‌ تسهیلات رونق تولید بانک‌‌های مختلف از سامانه‌ بهین یاب قابل‌مشاهده است.

وی در رابطه با وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 109 میلیارد تومان تسهیلات به 54 پرونده در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت‌شده است.

شاملی به تشریح پرونده‌های مبهم تسهیلات رونق تولید پرداخت و ابراز کرد: تاکنون 14 پرونده تسهیلاتی رونق تولید معرفی‌شده به بانک‌ها هیچ پرداختی نداشته‌اند و بانک‌ها در این جلسه باید توضیحات خود را پیرامون این پرداختی‌ها ارائه دهند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم به برخی از واحدهای تولیدی که با مشکل دریافت تسهیلات روبرو شده‌اند پرداخت و تصریح کرد: شرکت‌ فرآورده‌های گوشتی پارس که برای دریافت تسهیلات به بانک ملی ارجاع داده‌شده درخواست تغیر بانک داشته و به همین دلیل وضعیت پرداخت تسهیلات به این واحد تولیدی با مشکل روبرو شده است.

وی به تشریح مسئله پرداخت نشدن تسهیلات به پالایشگاه تاینا شیمی بهشت پرداخت و خاطرنشان کرد: درخواست پالایشگاه تاینا شیمی بهشت به بانک ملت ارجاع داده‌شده و مشکل پرداخت نشدن تسهیلات این واحد تولیدی مربوط به عدم تکمیل مدارک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز