مدال آواران قم در مسابقات المپیک و پاراالمپیک آسیایی تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۸:۲۶
کد خبر: ۷۷۲۹۸۷
مدال آواران قم در مسابقات المپیک و پاراالمپیک آسیایی تجلیل شدند
حسین گلستانی، محمد محمدنژاد و امیر مهدی زاده سه تن از ورزشکاران مدال آور استان قم از رقابت های بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا مورد تجلیل مسئولین استان قم واقع شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی مراسمی در پایان شواری اداری استان مدال آواران ورزش قم در مسابقات المپیک و پاراالمپیک آسیایی 2018 جاکارتا از سوی مسئولین تجلیل شدند.

حسین گلستانی ملی پوش والیبال نشسته استان قم که در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا صاحب گردن آویز طلا شد، اولین نام آوری بود که برای دریافت جایزه بروی صحنه فراخوانده شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران در حالی مدال طلا رقابت های پاراآسیایی جاکارتارا تصاحب کرد که محمد محمدنژاد  ورزشکار قمی را در ترکیب خود داشت و در این مراسم وی دومین افتخار آفرینی بود که مورد تجلیل واقع شد.

امیر مهدی زاده که در بازی های آسیایی جاکارتا صاحب مدال نقره شد در این مراسم به دلیل حضور در رقابت های جهانی کاراته، غایب بود که جایزه وی به رئیس هیئت کاراته استان قم واگذار شد.

این مراسم به ریاست صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به انجام رسید و استاندار، فرماندار و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان قم در آن حضور داشتند.

نظر شما