معاون استاندار قم هشدار داد

بودجه مناسبی برای سال ۹۸ به قم داده نشده است/ مسئولان مطالبه کنند

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۷۲۹۹۰
بودجه مناسبی برای سال ۹۸ به قم داده نشده است/ مسئولان مطالبه کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: با وجود وضعیت اقتصادی قم بودجه مناسبی به این استان برای سال ۹۸ داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه قم برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران در روز ۱۳ آبان نماد وحدت را یکبار دیگر به نمایش گذاشت، افزود: ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که توطئه اخیر دشمن همانند سایر توطئه‌ها چگونه با وحدت کلمه نقش بر آب می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دشمن ایجاد شکاف میان مردم و کارگزاران است، افزود: در مسیر برنامه‌های نظامی با بنیان محکمی که در کشور ایجاد شده دشمن موفق به پیشروی نشد بنابراین امروز از طریق اقتصادی ورود یافته است.

معاون هماهنگی امور انسانی و توسعه اقتصادی استانداری قم با اشاره به ایجاد ابتکار در این استان در راستای پاسخ به شیوه جدید دشمن علیه ملت ایران افزود: به مناسبت ۱۳ آبان، ۱۳ طرح اقتصادی با حجم سهم عظیمی از سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسید که باید این رویه گسترش یابد تا دشمنان بفهمند ملت ایران علی رغم همه مشکلات برای بقای نظام تلاش می‌کنند و تن به ذلت نمی‌دهند.

وی ادامه داد: مسئولان نیز باید به خواسته‌های ملت توجه کرده و کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی به خوبی اداره کنند تا دشمنان در حوزه اقتصادی نیز عقب نشینی کنند.

غضنفری با اشاره به ابلاغ رویکرد و جهت‌گیری بودجه سال ۹۸ افزود: رئیس جمهور اول آبان ماه بودجه سال ۹۸ را در مسیر ثبات اقتصادی کشور، مهار تورم، مقابله با تحریم ها و تثبیت تولید و اشتغال ابلاغ کردند که لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز با اجرای به موقع وظایف دستگاهی در مسیر رونق تولید و افزایش اشتغال قدم بردارند.

وی بیان کرد: در بودجه سال آینده بخش‌هایی که نیازمند ارز است، حفظ ذخایر ارزی و تقویت آن در اولویت قرار دارند.

معاون هماهنگی امور انسانی و توسعه اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه تصمیم مراکز اصلی کشور در تقویم لایحه بودجه و تقدیم به مجلس باید انجام پذیرد، افزود: با وجود وضعیت اقتصادی قم بودجه مناسبی به این استان داده نشده است که برای این امر باید دستگاه‌ها فعال باشند و با ارائه آمار دقیق، بودجه عملیاتی را مطالبه کنند و دستگاه‌های مرکزی را وادار به ارائه بودجه بیشتر کنند.

وی بیان کرد: امروز در افتتاحیه‌های صنعتی، یک زنجیره در تولیدات استان دیده شد که حتی صنایع پایین دست نیز از آن بهره می‌بردند که در گذشته این امر از طریق واردات صورت می‌گرفت و از این طریق بی‌نیازی از واردات بخشی از امور انجام شد.

غضنفری گفت: هر گونه رفتار و کلام تفرقه آمیز، خلاف برنامه‌های نظام و در مسیر تحقق اهداف دشمن است که باید از این امر جلوگیری کنیم.

وی عنوان کرد: همه باید ضعف‌های یکدیگر را بپوشانیم و نقاط قوت را تقویت کنیم.

معاون هماهنگی امور انسانی و توسعه اقتصادی استانداری قم اظهار کرد: در استان قم تمامی قوای حاکمیتی با یکدیگر ارتباط نزدیک و وحدتی کم نظیر دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز