رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا:

آمریکا توانایی شکستن انقلاب را ندارد/ صدای الله‌اکبر در سراسر آمریکا شنیده می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۱:۴۱
کد خبر: ۷۷۳۰۲۵
آمریکا توانایی شکستن انقلاب را ندارد/ صدای الله‌اکبر در سراسر آمریکا شنیده می‌شود
رهبر جنبش اسلام در آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکا با هدف شکستن روح انقلاب که همان اسلام است، دنبال می‌شود اما تا زمانی که مردم به عنوان فرزندان و پیروان امام خمینی(ره) پشت سر انقلاب هستند، آمریکا توانایی شکستن انقلاب را ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، لوییس فراخان در همایش افول آمریکا که به همت قرارگاه مردمی اربعین استان قم در مصلی قدس برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به سفر قبلی خود به شهر قم اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای بنده است که بعد از 22 سال توانستم در این موقعیت حساس در ایران و شهر مقدس قم حضور یابم.

وی با بیان اینکه کشور من، آمریکا برای سال‌های سال هیچ وقت نتوانسته دوستی برای ایران باشد، اضافه کرد: خصومت آمریکا نسبت به ایران از زمان مصدق آغاز می‌شود، چراکه آمریکا به دنبال به غارت بردن نفت ایران بود اما مصدق مخالف این خواسته آمریکا بود و در این راستا نیز تلاش‌های بسیاری را دنبال کرد؛ آمریکا نیز بعد از مصدق، دولتی را سرکار آورد تا طبق خواسته و منافع آن‌ها حرکت کند و دوست وفاداری برای آن‌ها باشد.

افتخار دیدار با رهبری

نماینده سیاه‌پوستان مسلمان در آمریکا خاطرنشان کرد: اضافه کرد: خصومت آمریکا با ایران به ویژه از زمانی که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به عنوان حاکمیت خدا در زمین اعلام کرد آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت اما اکنون در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: هر معلم بزرگ، زمانی بزرگی خود را به اثبات می‌رساند که بتواند دانش‌آموز ادامه دهنده راه خود را تربیت کند، هر چند امروزه امام خمینی(ره) در میان ما نیست اما وجود او در وجود آیت‌الله خامنه‌ای تداوم یافته است.

فراخان تصریح کرد: امروز افتخار بزرگی داشتم که توانستم به محضر رهبر انقلاب اسلامی مشرف شوم و امشب نیز در شهر مقدس قم با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرده‌ام.

وی گفت: آمریکا با جاری ساختن بدترین تحریم‌های ممکن نسبت به یک امت، خصومت خود را نسبت به ایران به اوج رسانده است و این تحریم‌ها با هدف شکستن روح انقلاب که همان اسلام است، دنبال می‌شود اما تا زمانی که مردم به عنوان فرزندان و پیروان امام خمینی(ره) پشت سر انقلاب هستند، آمریکا توانایی شکستن انقلاب را ندارد.

رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا عنوان کرد: بنده در جمع شما چهره‌های جوانی را مشاهده می‌کنم که فرزندان قرآن هستند و تا زمانی که این افراد پشتیبان این انقلاب باشند آینده آن تضمین‌شده است.

انقلاب اسلامی در آستانه ورود به مرحله کمال

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی 40 سال مقابل همه مشکلات ایستاده است، گفت: 40 سال دوم انقلاب به فاز دوم خود که کمال انقلاب است، در حال نزدیک شدن است و ایرانی‌ها باید بیشتر از گذشته مراقب توطئه‌ها باشند.

فراخان خاطرنشان کرد: فرزندان و عالمان حوزه باید با استفاده از آموزه‌های دینی که فراگرفته‌اند، حقانیت و عظمت اسلام را به گوش جهانیان برسانند؛ هر چند تحریم‌ها برای ایرانی‌ها تلخ و برای مستضعفان ایران تلخ‌تر بوده است اما افرادی که دارای ایمان هستند از این سختی‌ها نمی‌ترسند و به یاری خداوند متعال ایمان دارند.

وی اضافه کرد: آیا مردم جهان گمان می‌کنند که اهل ایمان با اهل غیرایمان برابر هستند، خیر، اینطور نیست، پیروزی و سربلندی با اهل ایمان و عمل صالح است.

فراخان گفت: آمریکا و در رأس این کشور، ترامپ با گرفتن 110 میلیارد دلار از کشور و حاکمان عربستان سعودی اسلحه‌هایی را به آن‌ها فروخته که به سینه مسلمانان جهان شلیک می‌شود؛ آمریکا از محمد بن سلمان خواسته که بزرگان اهل سنت را در ریاض جمع کند تا پیام خاصی را به آن‌ها منتقل کند، اگر شما به صحبت محمد بن سلمان گوش کرده باشید متوجه می‌شوید که حرف اصلی او شوراندن اهل سنت علیه شیعیان به ویژه مردم ایران بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بسیاری از مردم کشورهای مختلف اسلامی در بزرگداشت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین مشارکت کرده‌اند، عنوان کرد: من ماجرای غم‌بار ایشان را این گونه شنیدم که جسم ایشان زیر سم اسب‌ها بوده و سر از بدن جدا شد تا نام حسین(ع) در دشت نینوا مخفی شود اما این شهادت به پیدایش یک مکتب جدیدی از شهید و شهادت منجر شد و شهادت ایشان فقط برای تثبیت حاکمیت الله و حاکم ساختن دین محمد(ص) بوده است.

فراخان با بیان اینکه با وجود دشواری‌های مختلف خداوند مؤمنان را بعد از پایداری به پیروزی بشارت می‌دهد، اظهار کرد: عظمت جهانی اسلام بر سرتاسر گیتی پیروزی بزرگ است که خداوند متعال وعده داده و روزی این وعده محقق خواهد شد.

نماینده سیاه‌پوستان مسلمان در آمریکا عنوان کرد: درخت تنومند اسلام درحال عرضه میوه‌های تازه‌ای در جهان غرب و بلاد کفر است که این میوه‌ها با آنچه که شما در گذشته دیده‌اید تفاوت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: پدران ما به زور به بردگی گرفته شدند اما آن‌ها به شهادتین اعتقاد داشته و ما نیز رهرو آن‌ها هستیم و اکنون نیز صدای الله‌اکبر در سراسر آمریکا توسط نوادگان افرادی که به بردگی کشیده شده‌اند قابل شنیدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز