محدودیت های ترافیکی ایام ۲۸ و ۲۹ صفر در قم اعلام شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۹:۵۳
کد خبر: ۷۷۳۱۴۱
محدودیت های ترافیکی ایام ۲۸ و ۲۹ صفر در قم اعلام شد
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم گفت: به مناسبت ایام 28 و 29 صفر مصادف با رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، محدودیت های ترافیکی در شهر قم اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ حسن قیصری گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته، شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان و زائران برای زیارت و عزاداری به مناسبت 28 و 29 صفر در شهر مقدس قم هستیم.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی ورانندگی استان قم با آمادگی کامل و اجرای طرح های ویژه و ایجاد محدودیت های ترافیکی از ساعت 24 بامداد چهارشنبه این هفته تا پایان روز شهادت امام رضا(ع) سعی در برقراری هرچه بهتر آیین ها و ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در تمامی معابر شهر دارد.

قیصری گفت: این محدودیت های ترافیکی از سمت پل حجتیه - خیابان بهار به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)،پل شهید علیخانی به سمت سه راه و چهار راه بازار، و عماریاسر - آذر به سمت سه راه و چهار راه بازار اعمال و از آمد و شد وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: سایر معابر نیز در صورت نیاز، محدودیت آمد و شد به صورت مقطعی، اعمال خواهد شد.

وی از شهروندان خواست با توجه به متن اطلاعیه از توقف و آمد و شد در مناطق اشاره شده در طرح اجتناب کرده و با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را بعمل آورند.

قیصری در پایان محل پارک خودروها را در پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ طبقاتی، پارکینگ زمزم، پارکینگ مصلا، پارکینگ اتوبسرانی، پارکینگ مکانیزه، پارک سوار شمالی و پارکینگ تقاطع شهدا عنوان کرد.

** اعمال محدودیت های ترافیکی ایام 28 و 29 صفر در محورهای مواصلاتی قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم نیز، محدودیت های ترافیکی ایام 28 و 29 صفر در محورهای برون شهری را تشریح کرد.

سرهنگ مختار پناهی اظهارداشت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات 28 و 29 صفر و تقارن آن با تعطیلات پایانی هفته، محورهای منتهی به استان قم به خصوص محور قم - سلفچگان از حجم ترافیک سنگینی برخوردار خواهد شد.

وی افزود: به منظور ایجاد افزایش ایمنی، تسهیل در عبور و مرور و به حداقل رساندن تصادف های جاده ای، محدودیت و ممنوعیت های آمد و شد در محورهای استان قم به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی ادامه داد: آمد و شد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز جمعه مورخ 97/8/18 از محور سلفچگان به قم(باند رفت به سمت قم) ممنوع است و از آمد و شد این گونه وسایل نقلیه جلوگیری خواهد شد.

پناهی اضافه کرد: رانندگان این گونه وسایل نقلیه می توانند از محور ساوه برای عزیمت به استان تهران به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

نظر شما