مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد؛

دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی توسط آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۶:۲۲
کد خبر: ۷۷۴۱۰۴
دریافت گواهی‌نامه بین‌المللی توسط آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO/ IEC 17025 توسط آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی جان صادق پور از کسب استاندارد بین‌المللی ISO/ IEC 17025 توسط آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم خبر داد و گفت: رسالت این استاندارد ایجاد سیستم مدیریت برای کیفیت فعالیت‌های اداری و فنی آزمایشگاه است.

وی با بیان اینکه اگر آزمایشگاهی موفق به اخذ این گواهی‌نامه شود اصول استاندارد ایران – ایزو 9001 را هم تأمین می‌کند، خاطرنشان کرد:  آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان قم، با هدف ایجاد یک سیستم مدیریتی مبتنی بر کیفیت، طراحی و مستقر شده تا بتواند خدمات خود را با بهترین کیفیت ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با تاکید بر اینکه آزمایشگاه آب و فاضلاب قم فعالیت‌های مدیریتی، فنی و تخصصی خود را به بهترین نحو اداره می‌کند، اظهار داشت: این آزمایشگاه در تلاش است با اخذ گواهینامه‌ها و اعتبارنامه‌های ملی و بین‌المللی، صلاحیت و شایستگی خود را به گیرندگان خدمات و گروه‌های ذی‌نفع اثبات کند.

وی تاکید کرد:  گواهی‌نامه‌های کالیبراسیون، آزمون کفایت تخصصی میکروبی و آزمون کفایت فیزیکی و شیمیایی، معتمد محیط زیست و ایزو OHSAS در سال 1397  توسط آزمایشگاه مرکزی آب فاضلاب تمدید شد.

دکتر صادق پور با بیان اینکه گواهی‌نامه ISO/ IEC 17025  نیز در سال جاری برای نخستین بار توسط این آزمایشگاه اخذ شد، یادآور شد: اقدام برای اخذ این گواهی‌نامه از سال 95 صورت گرفت و پس از انجام ممیزی‌های اولیه در سال‌های 95 و 96 ،ممیزی نهایی بر اساس استاندارد ISO/ IEC 17025 در شهریورماه سال 1397 توسط ممیزان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با موفقیت انجام و گواهینامه مربوطه اخذ شد.

وی تصریح کرد: بر اساس ممیزهای انجام شده انجام تمام عملیات مدیریتی و فنی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب قم شامل انجام آزمون‌ها، کنترل کیفیت، تضمین کیفیت، صحه‌گذاری، تخمین عدم قطعیت، نمونه‌برداری، گزارش دهی و ... تحت کنترل و بر اساس استاندارد ISO/ IEC 17025  در حال انجام است.

یادآور می شود مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان قم برای  کسب این گواهینامه بین المللی قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز