دستگیری دزدان طلای کودکان در قم

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۹:۱۸
کد خبر: ۷۷۴۵۵۵
دستگیری دزدان طلای کودکان در قم
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از دستگیری 2 سارق طلای کودکان در این استان خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته در این رابطه به 4 فقره سرقت و همچنین سرقت 2 دستگاه خودرو پراید اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم نیز از دستگیری 2 سارق طلای کودکان در این استان خبر داد و گفت: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته در این رابطه به 4 فقره سرقت و همچنین سرقت 2 دستگاه خودرو پراید اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان در قم، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: تحقیقات ماموران پلیس ادامه داشت تا این که پنج معتاد دستگیر و یک دستگاه خودرو مسروقه از آن ها کشف شد.

وی گفت: طی تحقیقات کارآگاهان، 2 تن از این افراد به 4 فقره سرقت طلای کودکان با همدستی یکدیگر و همچنین سرقت 2 دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف کردند که در نهایت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

سرهنگ غلام عباس بلفکه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم نیز اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، 2 قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان قصد داشتند با یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از تهران به استان مرکزی منتقل و از حوزه استحفاظی قم عبور کنند که خودرو مذکور در محور مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: پس از دستگیری راننده و سرنشین پژو در بازرسی از خودرو سه کیلوگرم هروئین مرطوب در قالب 3 بسته کشف شد.

بلفکه ادامه داد: سرانجام متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

 

* دستگیری 12 سارق و 18 خرده فروش مواد مخدر در قم

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 12 سارق و 18 خرده فروش مواد مخدر دراین شهر خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل و اوباش، برخورد با سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت محله محور قدر 2 در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرایم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تاکید کرد.

جعفریان، نتایج این طرح را شامل دستگیری 12 سارق، 18 خرده فروش مواد مخدر، سه تن از اراذل و اوباش، توقیف هفت دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت و کشف مقادیری مواد مخدر برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز