عبدالرضا آقاخانی سرپرست هیات ورزش سه گانه قم شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۲:۰۱
کد خبر: ۷۷۴۸۱۲
عبدالرضا آقاخانی سرپرست هیات ورزش سه گانه قم شد
نائب رئیس هیات ورزش سه گانه قم گفت: عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی این استان به عنوان سرپرست هیات ورزش سه گانه قم انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، زهرا اسدی، با اشاره به پایان ماموریت سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم و رئیس هیات ورزش سه گانه این استان افزود: مجتبایی 2 دوره چهار ساله ریاست این هیات را برعهده داشت که با پایان ماموریت وی به عنوان فرماندهی انتظامی، این هیات ورزشی بدون سرپرست اداره می شد.

وی گفت: با انتصاب سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی قم، وی سرپرست هیات ورزش سه گانه استان شد.

طی آیینی که روز یکشنبه چهاردهم مردادماه سال جاری با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در تالار مرکزی شهر قم ترتیب یافت، از خدمات سردار کاظم مجتبایی فرمانده سابق انتظامی قم قدردانی و سردار عبدالرضا آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معارفه شد.

اسدی، ورزش سه گانه را ورزشی سخت و ترکیبی دانست و افزود: هیات ورزش سه گانه قم جزو پنج هیات برتر کشور است که با میزبانی از رقابت های ورزش سه گانه در رده های مختلف سنی جایگاه قابل قبولی در سطح ایران دارد.

وی اظهار داشت: بوستان جوان قم زیرساخت مناسبی برای برگزاری مسابقات ورزش سه گانه دارد، به همین دلیل از نظر زیرساختی مشکلی برای توسعه این ورزش در قم وجود ندارد.

ورزش سه گانه ورزشی ترکیبی شامل دوچرخه سواری، شنا و دو و میدانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز