رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان در ستاد تسهیل برای طرح های تولیدی و صنعتی استان

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۷:۴۰
کد خبر: ۷۷۴۸۲۲
پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان در ستاد تسهیل برای طرح های تولیدی و صنعتی استان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از پرداخت 140 میلیارد تومان در ستاد تسهیل برای طرح های تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمود سیجانی در سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با بیان این که نوسان نرخ ارز، حجم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را به یک سوم کاهش داده است، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 140 میلیارد تومان در ستاد تسهیل برای طرح های تولیدی و صنعتی استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به همکاری نامطلوب بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید، گفت: برای افزایش تخصیص تسهیلات به طرح های تولیدی در قم از سوی بانک ها و حفظ اشتغال باید برنامه ریزی جدی تری صورت بگیرد.

وی با بیان این که برای جذب سرمایه گذاری بیشتر در حوزه تولید برق خورشیدی باید مشکلات ارزی آنها برطرف شود، گفت: با برنامه ریزی انجام شده به دنبال سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال در استان قم هستیم.

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهیلات تولید و اشتغال به طرح های این بخش، خاطرنشان کرد: مشکلات بوجود آمده برای حمل و نقل نهاده های دام و طیور یکی از جدی ترین مشکلاتی است که در این بخش با آن مواجه هستیم و می توان از حمل و نقل ریلی برای برطرف کردن این معضل بهره مند شویم.

محمدرضا طلایی با بیان این که ظرفیت استان قم برای واردات نهاده های دام و طیور ماهانه حدود 5 تا 10 تن است، گفت: رانندگان با توجه به نیاز فعالان این بخش به نهاده های دامی، نرخ کرایه را حدود 2 برابر کرده اند و متاسفانه کسی در برابر این معضل پاسخگو نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز