به میزبانی دانشگاه شهاب دانش قم

کنفرانس مهندسی زیست در قم برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۷۵۶۹۳
کنفرانس مهندسی زیست در قم برگزار می شود
بیست و پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران هفتم الی نهم آذرماه در دانشگاه شهاب دانش قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر مهدی کراری رئیس دانشگاه شهاب دانش قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: دانشگاه شهاب دانش در سال 85 در قم دایر شد که از آن زمان تاکنون توانسته نقش موثری در گسترش مسائل علمی داشته باشد.

وی بیان داشت: در آن زمان استان قم از نظر آمار رشته های فنی و مهندسی دارای مشکلات بسیاری بود و این دانشگاه توانست خلع موجود را برطرف کند.

دکتر کراری تصریح کرد: در حال حاضر 4 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که 91 درصد آنها بومی استان هستند و 500 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه شهاب دانش قم گفت: حرکت دانشگاه شهاب دانش در استان قم، موجب ایجاد حرکت های دیگر شد و شاهد راه اندازی دانشگاه های فنی و مهندسی هستیم و فقر کمبود رشته های فنی برطرف شد.

وی به برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی مهندسی زیست پزشکی ایران اشاره کرد و گفت: این کنفرانس با سخنرانی پرفسور خوزه خاویر سررانو از دانشگاه فنی مادرید اسپانیا، دکتر سید حسین احمدی از مرکز قلب ایران و پرفسور کریستیان ژوتن از دانشگاه گرونوبل آلپ فرانسه برگزار خواهد شد.

دکتر کراری بیان داشت: این کنفرانس در تاریخ هفتم تا نهم آذرماه به میزبانی دانشگاه شهاب قم برگزار می شود که علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه نشست ها و کارگاه های علمی نیز برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه شهاب دانش قم تصریح کرد: بیومکانیک سیالات زیستی، رباتیک، مهندسی قلبی و تنفسی، مهندسی عصب و توانبخشی، بیومکانیک ورزش، پردازش سیگنال های حیاتی، پردازش تصاویر پزشکی، مدل سازی سامانه های زیستی، اندازه گیری زیستی، مهندسی بیومواد و... از جمله محورهای کنفرانس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز