با حضور هنرمندان ملی

اجتماع بزرگ یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۱:۴۶:۱۱
کد خبر: ۷۷۶۴۴۰
اجتماع بزرگ یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود
مسوول موسسه حضرت خدیجه(س) از برگزاری اجتماع بزرگ یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) به مناسبت ایام آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه و پیامبر با حضور هنرمندان ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی مقدم  در جمع خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های موسسه حضرت خدیجه(س) در استان قم و کشور اظهار کرد: این مجموعه به صورت مردم‌محور در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه موسسه حضرت خدیجه(س) از اسفند 94 برای توسعه فرهنگ زیارت، احیای نام زنان صدر اسلام، القای باور خیرات مردمی و احیای این سنت تشکیل شده است خاطرنشان کرد: تاکنون 25 زائراولی به قم، 10 هزار زائراولی به مشهد و 3 هزار و 500 زائراولی به کربلا مشرف شده‌اند و تمام این اقدامات به صورت مردمی بوده است.

مسوول موسسه حضرت خدیجه(س) با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 8 میلیارد تومان از خیرات مردمی در سطح کشور توزیع شده است تصریح کرد: همچنین در ایام غدیر بیش از 50 هزار اطعام صورت گرفت و در حوزه آبرسانی نیز اقداماتی را در روستاهای استان سیستان و بلوچستان داشتیم.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) و سالروز ازدواج حضرت خدیجه و پیامبر اظهار کرد: همایش دانشجویی با حضور 6 هزار دانشجوی کشور با عنوان عصر آفتاب در مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده که به مناسبت نهم ربیع‌الاول اجرا خواهد شد.

ثباتی‌مقدم تصریح کرد: همچنین جشن بزرگی در همین روز با حضور هنرمندان ملی با عنوان اجتماع بزرگ یاوران ام‌المومنین حضرت خدیجه(س) در دستور کار داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز