مدیر جدید جامعه المصطفی خبر داد

افزایش تعداد رشته‌های المصطفی به ۴۰۰ رشته

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۶:۱۶
کد خبر: ۷۷۶۸۷۳
افزایش تعداد رشته‌های المصطفی به ۴۰۰ رشته
مدیر جدید جامعه المصطفی گفت: این مرکز دارای تنوع فراوانی در رشته‌های علمی است و امروز 160 رشته علمی در جامعه المصطفی وجود دارد که با طرح تحول تعداد این رشته‌ها به 400 رشته می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به ویژگی‌های جامعه المصطفی اظهار کرد: این مرکز از حسنات انقلاب اسلامی است که رسالتی برای همه بشریت و انسان‌ها دارد.

وی ادامه داد: جامعه المصطفی علاوه بر نشر فرهنگ اهل‌بیت(ع) به تقریب بین مذاهب اسلامی و وحدت امت اسلامی توجه دارد، این مرکز دارای تنوع فراوانی در رشته‌های علمی است و امروز 160 رشته علمی در جامعه المصطفی وجود دارد که با طرح تحول تعداد این رشته‌ها به 400 رشته می‌رسد.

مدیر جدید جامعه المصطفی افزود: این مرکز بزرگ ترین مرکز آموزش زبان فارسی هم است و صدها هزار نفر در جامعه المصطفی و مراکز وابسته به آن زبان فارسی را آموختند.

عباسی فارغ التحصیلان جامعه المصطفی را افرادی جامع و معتدل دانست و تصریح کرد: این نهاد بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تکیه دارد و جامعه المصطفی به عنوان یک نهاد شناخته شده در دنیا مورد توجه است، بسیاری از مراکز علمی کنفرانس‌هایی را برای شناخت جامعه المصطفی برگزار کردند.

وی ادامه داد: عوامل مختلفی در موفقیت جامعه المصطفی نقش داشتند، نخست راهنمایی‌های مقام معظم رهبری بود و هزاران نفر از مدیران و اساتید در خدمت اهداف والای جامعه المصطفی بودند و همچنین مدیریت کم نظیر آیت‌الله اعرافی در موفقیت این نهاد تاثیر بسزایی داشت.

رئیس جدید جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی عالمی مبتکر و شخصیتی پرکار بود و مدیریت جدید جامعه المصطفی مشی آیت‌الله اعرافی را ادامه می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز