آیت‌الله اعرافی:

راهبرد المصطفی دوری از تعصب است

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۳:۳۶:۵۶
کد خبر: ۷۷۶۸۷۴
راهبرد المصطفی دوری از تعصب است
مدیر حوزه‌های علمیه راهبرد جامعه المصطفی را دوری از تعصب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان و مراجع عظام تقلید همیشه با حرکت جامعه المصطفی همراه بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید جامعه المصطفی در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به میراث شیعه اظهار کرد: علمای شیعه در طول تاریخ با خون دل این میراث را به دست ما رساندند.

وی ادامه داد: با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دریچه‌های هدایت بر روی ایران و جهان باز شد و یکی از نمادهای آن جامعه المصطفی است.

رئیس سابق جامعه المصطفی العالمیه افزود: رهبر معظم انقلاب و دفتر ایشان و مراجع عظام تقلید همیشه با حرکت جامعه المصطفی همراه بودند و همچنین نهادهای مختلف حوزوی همچون مرکز خدمات حوزه علمیه با جامعه المصطفی همراهی داشتند.

اعرافی، آیت‌الله مقتدایی را یک چهره دانشمند دانست و تصریح کرد: در هیأت امنای جامعه المصطفی مدیون خدمات وی هستیم؛ طلابی از سراسر جهان در این مرکز تحصیل می‌کنند و آن‌ها سرمایه‌های جامعه المصطفی هستند.

وی ادامه داد: خیرین در بسیاری از موقعیت‌ها با جامعه المصطفی همراهی داشتند و باید از آن‌ها تقدیر کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: جامعه المصطفی علاوه بر حفظ اصول و سنت‌های حوزوی از راهکارهای جدید استفاده می‌کند و تنوع عرصه‌های علمی و آموزشی را در این نهاد شاهد هستیم، نهادینه سازی پیام دین و عرضه معارف دین بدون تحمیل و اجبار جزو سیاست‌های جامعه المصطفی است.

آیت‌الله اعرافی راهبرد جامعه المصطفی را دوری از تعصب دانست و تصریح کرد: این نهاد رویکرد اخلاقی و پژوهشی دارد و بر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تکیه کرده است.

وی با بیان اینکه همه باید به مدیریت جدید جامعه المصطفی کمک کنند، خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی از چهره‌های شناخته شده جامعه المصطفی است که از همان ابتدا در این مرکز حضور داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز