آیت الله اراکی:

پیروزی یمن نزدیک است/جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکاست

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۲۵:۵۲
کد خبر: ۷۷۷۳۳۶
پیروزی یمن نزدیک است/جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکاست
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ظلم آل سعود بر مردم مظلوم یمن را در جهان کم‌نظیر دانست و گفت: حکومت آل سعود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله محسن اراکی در تجمع طلاب و اساتید حوزه که امروز در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز که مستکبران به صورت افسار گسیخته در نقاط مختلف جهان جنایت و ظلم می‌کنند باید نهادهای بین المللی برای حمایت از مظلومان ایجاد شود.

وی جنایت آل سعود در یمن و کشتار کودکان و افراد بی دفاع را با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: ظلم بر مردم یمن در جهان کم‌نظیر است و جنایتکاران در این کشور افراد بی دفاع و زنان و کودکان را از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی و آب و غذا محروم کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسمانان و ملت‌های آزاده دنیا حامی مردم یمن هستند، گفت:‌ اجتماع طلاب در این مکان فراخوانی برای بیداری وجدان جهانی است تا برای کمک به مردم بی دفاع یمن به پا خیزند و اعتراض خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه امروز هر انسان با وجدانی در سراسر جهان وظیفه دارد برای کمک به مظلومان یمن فریاد بزند، گفت: باید با تمام امکانات از مردم یمن حمایت کنیم تا به پیروزی برسند.

آیت الله اراکی پیروزی مردم یمن و نابودی آل سعود را طبق وعده الهی نزدیک دانست و گفت: حکومت آل سعود جرثومه فساد است و همواره در جهان اسلام تفرقه و انحراف ایجاد کرده و با مستکبران عالم همراه هستند.

وی با بیان اینکه جهانیان امروز به جنایت‌های آل سعود پی برده‌ و این حکومت را جنایتکار می‌دانند، گفت:‌ آنچه در کنسولگری عربستان در ترکیه اتفاق افتاد از زشت‌ترین جنایت‌های تاریخ است و خداوند خواست تا این حکومت فاسد این چنین رسوا شود و مردم جهان بدانند که آل سعود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیست.

وی با بیان اینکه شاهد منزوی شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان هستیم، گفت: زمان از هم پاشیده شدن اعتلاف آمریکایی صهیونیستی سعودی نزدیک است و رسانه‌های آزاد دنیا باید بسیج شده و از حق مظلومان دفاع کنند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه باید جریان‌های مختلف برای حمایت اقتصادی از مردم یمن ایجاد شود، گفت: کسانی که توان اقتصادی و مالی دارند باید به مردم یمن کمک کنند و نمازهای جمعه محل جمع‌آوری کمک به مردم یمن باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز