سردار فدوی:

جمهوری اسلامی توهم دشمنان را از بین برده است/چشم امید دشمنان به تهدید و تحریم کور می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۹:۳۴
کد خبر: ۷۷۷۶۱۸
جمهوری اسلامی توهم دشمنان را از بین برده است/چشم امید دشمنان به تهدید و تحریم کور می شود
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ملت غیور ایران اسلامی حتی جوانان و نوجوانان کشورمان بر عهد و پیمان خود با انقلاب و شهیدان ایستاده اند، افزود: روند عزت و سربلندی کشورمان همچنان ادامه داشته و مردم چشم امید دشمنان به تهدید و تحریم را کور می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار علی فدوی در یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم گفت: امسال در 22 بهمن، انقلاب اسلامی به تکیه گاهی بالاتر دست پیدا کرده و ادامه مسیر بالنده خود را با عزمی راسخ تر و سرعت بیشتر طی می کند.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در دی ماه 96 و مرداد ماه سال جاری شکست سختی خورده اند، اظهار داشت: آنان در جبهه باطل با یکدیگر متحد شده و تلاش می کنند که مردم را علیه نظام اسلامی به میدان بیاورند، اما ملت با بصیرت و همیشه در صحنه کشورمان، با وجود همه مشکلات معیشتی و گرانی ها در برابر آنها ایستادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: قدرت واقعی انقلاب اسلامی مجاهدان و ایثارگرانی هستند که عاشقانه به پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اعتراف کرده اند که جمهوری اسلامی در موضع دفاع نیست و آمریکا و نوکران آنها باید توان بازدارندگی را در خودشان ایجاد کنند، گفت: وقتی قدرت ما به قدرت لایزال الهی اتصال پیدا می کند، هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ما را نخواهد داشت و وعده های الهی مبنی بر پیروزی و یاری مؤمنان تحقق می یابد.

فدوی با اشاره به اینکه ملت غیور ایران اسلامی حتی جوانان و نوجوانان کشورمان بر عهد و پیمان خود با انقلاب و شهیدان ایستاده اند، افزود: روند عزت و سربلندی کشورمان همچنان ادامه داشته و مردم چشم امید دشمنان به تهدید و تحریم را کور می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی پس از شکست های مفتضحانه از جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن و سوریه، شیوه های جنگی خود را تغییر داده اند، تصریح کرد: برخی مسئولان اگر به فرمولی که انقلاب اسلامی را در 40 سال گذشته سربلند کرده است، یعنی توکل به خداوند و عمل به تکلیف، قائل باشند در همه جبهه ها پیروز و سربلند خواهیم بود.

یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان اجرایی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و اقشار مختلف مردم در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز