فرمانده سپاه قم:

مبارزه با استکبار جهانی زمینه ساز ظهور است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۷۷۶۲۱
مبارزه با استکبار جهانی زمینه ساز ظهور است
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) و صاحب اصلی انقلاب اسلامی، باید همچنان در مسیر مبارزه با استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در یادواره سردار شهید مهدی زین الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم افزود: امروز مردم انقلابی و با بصیرت کشورمان پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و مسیر بالنده نظام اسلامی را با سربلندی طی می کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و مردانگی بی نظیر، تا همیشه تاریخ برای ایران اسلامی عزت و افتخار آفریده اند، اظهار داشت: مردم انقلابی و شهیدپرور قم در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی همواره جلودار بوده اند و انتظاری جز این نمی رود.

فرمانده سپاه قم با اشاره به مجاهدت و از خودگذشتگی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی کشورمان همواره در سایه ولایت، مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و این حمایت ها باید همچنان استمرار داشته باشد.

همچنین در این مراسم که با حضور علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم برگزار شد، از دو عنوان کتاب مرتبط با شهید مهدی زین الدین و هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز