تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه(س) تاکید کرد

لزوم توجه به افراد با تجربه در کنار میدان دادن به نیروهای جوان

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۷۷۶۲۴
لزوم توجه به افراد با تجربه در کنار میدان دادن به نیروهای جوان
تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضمن تقدیر از اجرای قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته گفت: این اقدام به معنای کنارگذاشتن نیروهای باسابقه نیست بلکه باید در کنار میدان دادن به نیروهای جوان از سوابق افراد باتجربه نیز بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) انجام شد، با بیان اینکه خدمت در قم به‌عنوان حرم اهل بیت(ع) توفیق بزرگی است، اظهار کرد: ضروری است تا با تمام توان برای انجام وظایف تلاش کرده و در حیطه اختیارات برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه استان اقدام کنید.

وی به اهمیت کار برای شهر قم اشاره و اضافه کرد: شهر قم دارای حرمت است و تمام دولت‌ها در طول انقلاب با هر رویکردی به قم توجه ویژه‌ای داشته‌اند.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضمن تقدیر از اجرای قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته تصریح کرد: این اقدام به معنای کنارگذاشتن نیروهای باسابقه نیست بلکه باید در کنار میدان دادن به نیروهای جوان از سوابق افراد باتجربه نیز بهره برد.

وی با تقدیر از زحمات سید مهدی صادقی استاندار سابق قم گفت: این شخصیت با حوصله و متانت نظرهای خویش را در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کرد و ما از خدمات او در عرصه‌های مختلف تقدیر می‌کنیم.

سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار با بیان اینکه شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از توصیه‌ها و سفارش بزرگان دین و مراجع تقلید در مدت زمان فعالیت خود بهره‌مند خواهم شد.

وی افزود: در دوره مدیریت سید مهدی صادقی استاندار سابق قم وفاق و صمیمیت در استانداری و استان برقرار بود که همه مسئولان استان نیز باید برای استمرار آن تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز