پای دختر پسرهای دم بخت به جلسه شورا باز شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۸:۳۸
کد خبر: ۷۷۷۶۹۱
پای دختر پسرهای دم بخت به جلسه شورا باز شد
هفتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این جلسه لایحه اخذ مجوز قرارداد شهرداری قم و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان بررسی شد که بنابر ای آن 10 هزار متر زمین به عنوان شهربازی معارفی ساخته در بلوار پیامبراعظم(ص) ساخته خواهد شد.

زین العابدین قراچورلو یکی از اعضای شورای شهر قم در این خصوص گفت: برای ابنیه این شهرک هیچ برآورد مشخصی نداریم، باید بدانیم که مشارکت با ما چقدر است و باید ظرفیت ها را بدانیم و بر اساس این دانسته ها مجوز ساخت بدهیم.

محسن محرری دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز گفت: اصل کار حمایتی است و با این نگاه در حال تلاش برای گسترش برنامه های فرهنگی هستیم، این نوع قرارداد هم درست است که مشارکت است اما عملا شهرداری مالک است و ساختمان را می سازیم و نگاه حمایتی برای گسترش برنامه های فرهنگی داریم.

وی گفت: برآورد قیمت و طراحی کامل باید شود که هنوز صورت نگرفته است و از سوی دیگر وقتی که داریم می سازیم باید از نظر استاندارد فنی و شکلی همه مسائل رعایت شود و باید از نظر استاندارد و کیفیت و شکل، شهرداری نهایت دقت را داشته باشد.

محمود مسگری دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: در این زمینه بحث ها قبلا صورت گرفته و به تصویب رسیده و دیگر جای بحث نیست.

حجت الاسلام آتش زر از اعضای شورای شهر قم نیز گفت: ساختمان برای شهرداری است و محلی را می سازیم که شهر بازی معارفی باشد، از سوی دیگر باید بدانیم که کار ما فرهنگی است و هیچ کار اقتصادی نداریم و همچنین باید توجه کنیم که موسسه تبیان اهل کار و اجرای کار هستند که در راستای توسعه کارهای فرهنگی تلاش می کنند.

احمدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز گفت: قبلا این موضوع بررسی شده و الان به گونه ای در شهر شده ایم شده که نه دخترهایمان را شوهر می دهیم و نه پسرهایمان را زن می دهیم و این رکود را ایجاد کرده و باید به گونه ای برنامه ریزی شود که حاصل این ازدواج نوه هایی برای شهر باشد.

در نهایت لایحه اخذ مجوز قرارداد شماره 116518/1 تاریخ ششم آبان ماه سال جاری فی مابین شهرداری قم و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان به رای گذاشته شد، که به تصویب رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز