زیرگذر امامزاده ابراهیم ۷۵ روز بسته شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۴:۰۶
کد خبر: ۷۷۹۰۲۴
زیرگذر امامزاده ابراهیم ۷۵ روز بسته شد
معاون فنی سازمان قطار شهری قم گفت: برای احداث ایستگاه A10 مترو محدودیت‌های ترافیکی به مدت 75 روز در محدوده زیرگذر امامزاده ابراهیم، بلوار نیروی هوایی و... ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید صدرا قاسمی با اشاره به برنامه شهرداری برای اجرای ایستگاه A10 مترو در محدوده میدان سعیدی اظهار کرد: در فاز اول مترو اجرای 6 ایستگاه پیش بینی شده که از قلعه کامکار تا میدان مطهری است؛ ایستگاه میدان سعیدی به عنوان ایستگاه A10 در طرفین پل راه‌آهن قرار دارد که شمع‌های طرفین آن اجرا شده و اجرای سقف ایستگاه باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای سقف پروژه نیاز به برداشت سطح بلوار نیروی هوایی و امامزاده ابراهیم محدوده زیرگذر است تصریح کرد: در همین راستا در محدوده زیرگذر امامزاده ابراهیم برخی محدودیت‌های ترافیکی ایجاد خواهد شد و تنها دسترسی‌های محلی برای استفاده شهروندان پیش‌بینی شده است.

معاون فنی سازمان قطار شهری قم با بیان اینکه از سمت میدان سعیدی ورودی به سمت زیرگذر و بلوار نیروی هوایی مسدود خواهد شد بیان کرد: قبل از زیرگذر امامزاده ابراهیم در بلوار نیروی هوایی دوربرگردان ایجاد شده تا مردم بتوانند به سمت میدان سعیدی تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از دسترسی محلی از طریق بلوار جنب ریل راه‌آهن پیش‌بینی شده است افزود: مسیر شمالی میدان معصومیه نیز بسته خواهد شد و مسیرهایی که به این سمت حرکت می‌کنند باید از مسیر بلوار آیت‌الله کاشانی استفاده کنند.

قاسمی با بیان اینکه ضلع شرقی میدان توحید نیز بسته خواهد شد تا تنها دسترسی محلی برای 20 متری رئیس کرمی از مسیرهای جایگزین برقرار باشد اظهار کرد: محدودیت‌ها به صورت مرحله‌ای اجرا می‌شود، ابتدا میدان توحید و معصومیه و مابقی در مرحله دوم مسدود خواهد شد.

وی اذعان کرد: شهرداری در حال حاضر آماده اعمال محدودیت‌ها و مسدودسازی مسیرها است و از ساعت ۲۴ روز سی ام آبان ماه به مدت 75 روز محدودیت‌های ترافیکی آغاز خواهد شد.

 

نظر شما