بازدید نماینده مردم قم در مجلس از پردیس علوم پزشکی قم / احداث ۲ دانشکده جدید

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۰:۳۶
کد خبر: ۷۸۰۱۸۸
بازدید نماینده مردم قم در مجلس از پردیس علوم پزشکی قم / احداث ۲ دانشکده جدید
دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه پردیس دانشگاهی علوم پزشکی قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در جریان بازدید دکتر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نیازهای توسعه ای واحدهای آموزشی و رفاهی - اداری در این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

بنابر این گزارش احداث حداقل دو دانشکده تا سال 1414 و یک خوابگاه برادران و خوابگاه متاهلین، کتابخانه مرکزی، سلف سرویس مرکزی و... مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد پیگیری های لازم به منظور تکمیل طرح و شروع عملیات اجرایی از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

همچنین با توجه به ساختمان های احداث شده و برنامه 1414 و طرح جامع پردیس، کمبود عرصه و فضای فیزیکی مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد پیگیری های لازم به منظور افزایش عرصه از 50 هکتار به حداقل 100 هکتار صورت پذیرد، افزایش فضای سبز در پردیس و استفاده از توانمندی های شهرداری جهت توسعه فضای سبز نیز مورد تاکید قرار گرفت.

دکتر امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید گفت: با توجه به طرح جامعه پردیس باید دنبال افزایش عرصه پردیس علوم پزشکی باشیم و برنامه ریزی های لازم انجام شود.

وی اذعان داشت: در افق 1414 برای ساختمان های جدید باید برنامه ریزی ها انجام شود و بر اساس آن پیش بینی ها، نیازها اعلام شود تا شاهد تحول باشیم.

نظر شما