مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

تجهیز خانه های ورزش روستایی استان قم

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۵:۵۹
کد خبر: ۷۸۱۶۳۶
تجهیز خانه های ورزش روستایی استان قم
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: تجهیزات ورزشی برای خانه های ورزش روستایی در انبار این اداره کل به میزان کافی موجود است و آماده انتقال آن ها به روستاها هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در نشست هماهنگی و برنامه ریزی مقابله با آسیب های اجتماعی درقم، گفت: درصورتی که بخشداران روستاهای مورد نظر را معرفی و فضای مناسب را نیز تهیه کنند، تجهیزات در 24 ساعت برای روستاها ارسال می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این اداره کل کارگاه های آموزشی در زمینه ازدواج، خانواده، مهارت های زندگی و کارآفرینی را در روستاها برگزار می نماید و انتظار داریم بخشداران در این حوزه اهتمام ویژه ای داشته باشند و از این ظرفیت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین این اداره کل آماده برگزاری ورزش های بومی و محلی در روستاها می باشد.

عابدی بیان کرد: هر سال اعتبار محدودی به این اداره کل اختصاص می یابد که معمولا برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی که قدمت بالایی دارد، هزینه می شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان قم نیز در ادامه این جلسه گفت: توسعه و تجهیز خانه های روستایی بهترین راهکار برای افزایش ورزش و نشاط بین روستاییان است.

روح الله رمضانی افزود: استان قم از نظر سرانه مکان های ورزشی سرپوشیده و روباز جایگاه خوبی دارد، ولی از ظرفیت 80 درصد سالن های ورزشی استفاده نمی شود.

وی با بیان اینکه امکانات و اعتبارات برای تجهیز خانه های روستایی فراهم است، بیان کرد: محدودیتی در برگزاری فعالیت های ورزشی در بخش ها نداریم و عدم استقبال روستاییان مشکل این اداره کل است.

وی با اشاره به این که جمعیت محدودی در بخش ها حضور دارند، اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در 10 روستای هر بخش، برنامه ورزشی خاصی برگزار خواهد شد.

رمضانی با بیان این که قهرمان هایی در رشته های جودو و دوومیدانی از بخش ها داریم، ادامه داد: آماده اعزام مربی و تجهیز مکان های ورزشی هستیم، ولی استقبال توسط مسئولان و دهیاران کم است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان آماده اعزام مربی در حوزه توانمندسازی جوانان در سه بخش آموزش های ازدواج، خانواده و کارآفرینی و همچنین تامین محتوای جشن های نشاط و امید در بخش ها و روستاهای استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز