فرمانده انتظامی استان قم خبر داد

انهدام ۸ باند سرقت در قم/ ۲۷ سارق دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۴:۳۹
کد خبر: ۷۸۱۷۱۴
انهدام ۸ باند سرقت در قم/ ۲۷ سارق دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری 27 نفر سارق در پی انهدام 8 باند سرقت در قم خبر داد و گفت: متهمان در مجموع به 118 فقره سرقت در استان‌های قم، اصفهان و لرستان اعتراف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه سیاست‌های کلان ناجا در برخورد با جرائم بحمدالله با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم 27 نفر سارق که در قالب 8 باند سرقت در سه استان قم، اصفهان و لرستان فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 118 فقره سرقت، اعم از داخل خودرو، خودرو، تجهیزات مخابراتی، منزل، مغازه و کیف قاپی، ارزش اموال مسروقه را برابر نظریه کارشناسان بیش از 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: دستگاه قضائی بهترین همراهی و همکاری را در شناسایی و دستگیری سارقان با پلیس آگاهی استان داشته است.

وی افزود: ان‌شاءالله با توجه به برنامه ریزی و سیاست گذاری شورای تأمین استان، طوفان عظیمی علیه سارقان خرد که دغدغه مردم قم است انجام خواهد شد تا بتوانیم در آینده نویدها و خبرهای خوبی را به مردم در بحث پیشگیری و برخورد با سارقان داشته باشیم.

سردار آقاخانی وجود مال‌خران را از علت‌های اصلی وقوع سرقت‌های خرد دانست و گفت: البته در این خصوص پلیس اداره نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی استان ضمن اتخاذ تدابیر ویژه، اماکنی که نسبت به خرید اموال بلاصاحب اقدام کرده‌اند را شناسایی و برخورد لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: خرید و فروش هر نوع وسیله ای بایستی با فاکتور و سند معتبر باشد، اما متاسفانه برخی از اماکن و مغازه‌هایی که اقلام اسقاطی خرید و فروش می‌کنند از این کار صرف نظر کرده و زمینه سرقت فراهم شده است.

 

نظر شما