مدیر حرم کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد

توزیع ۴۰۰۰ شاخه‌گل همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۸۲۲۱۵
توزیع ۴۰۰۰ شاخه‌گل همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم
مدیر حرم کریمه اهل‌بیت(س) از توزیع چهار هزار شاخه‌گل و نزدیک به یک تن شکلات به مناسبت 23 ربیع‌الاول در میان زائران و مجاوران خبرداد و گفت: 370 خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد واحدی با اشاره به برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم در روز شنبه دهم آذرماه اظهار کرد: افراد برای شرکت در این کاروان نمادین می‌توانند از ساعت هشت صبح در میدان معصومیه حضور یابند.

وی اضافه کرد: ساعت ۸:۳۰ دقیقه این کاروان نمادین از میدان معصومیه حرکت و از بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهید آیت‌الله سعیدی، سه راه خورشید، چهار راه بازار و میدان آستانه عبور خواهد کرد و در پایان، مراسم بزرگداشت سالروز ورود ساعت ۱۰ در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر با مدیحه‌سرایی احمد واعظی برگزار می‌شود.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ۳۷۰ خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند، عنوان کرد: ۱۰۰ خادم خواهر و ۱۰۰ خادم برادر ویژه انتظامات، ۵۰ خادم ویژه خدمات سالمندان با ۵۰ ویلچر، ۷۰ خادم ویژه تشریفات و ۵۰ خادم ویژه انتظامات صحن امام رضا(ع) درنظر گرفته شده‌اند.

وی از تهیه چهار هزار شاخه گل برای توزیع در میان مردم و تزیین کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم یاد کرد و گفت: نزدیک به یک تن شکلات با مشارکت خیرین تهیه شده که در قالب بسته‌های تبرکی در میان زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توزیع می‌شود.

 

 

نظر شما