ساعات کاری پایگاه مرکزی انتقال خون قم افزایش یافت

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۸:۴۷
کد خبر: ۷۸۲۷۶۴
ساعات کاری پایگاه مرکزی انتقال خون قم افزایش یافت
مسئول روابط عمومی انتقال خون قم گفت:با اختصاص منابع لازم و یا کمک خیّرین،امکان ساخت پایگاه پردیسان نیز برای اداره کل انتقال خون استان قم فراهم شود تا این اداره کل بتواند خدمات خود را برای اهالی قم افزایش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمد نسرین فرد گفت: این افزایش ساعات ارائه خدمات به هم استانی ها و همچنین زائران کریمه اهل بیت (س) با هدف تکریم ارباب رجوع و البته پاسخ به درخواست های مُکرّر آنان انجام شده و امید است که این خبر خوش در ایام سالروز ورودبانوی شفاعت و کرامت به شهر مقدس قم،کام همه ایثارگران و نوعدوستان را به شکلی دوچندان شیرین کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم همچنین عنوان کرد: بنابراین اکنون به اطلاع همه زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س) می رسد که پایگاه روح الله (ره) واقع در میدان روح الله مانند گذشته از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه روزهای شنبه تا چهارشنبه و در روزهای پنجشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه، آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان عزیز خواهد بود.

در عین حال پایگاه مرکزی 15 خرداد این اداره کل واقع در میدان جهاد، ابتدای بلوار 15 خرداد نیز با 9 ساعت افزایش ساعت کاری در هفته، به جز ساعات یاد شده، در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز کار خود را تا ساعت 18 و به صورت یکسره ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: بر اساس ساعات کاری جدید، پایگاه مرکزی این اداره کل که چندی پیش با نوسازی و افزایش ظرفیت نیز همراه بود در روزهای یک شنبه و سه شنبه هر هفته کار خود را تا ساعت 18 و به طور مستمر ادامه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اختصاص منابع لازم و یا کمک خیّرین، امکان ساخت پایگاه پردیسان نیز برای اداره کل انتقال خون استان قم فراهم شود تا این اداره کل بتواند خدمات خود را برای اهالی قم و همچنین زائران آستان مقدس فاطمی (س) افزایش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز