دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع)

سردار شاهچراغی: لزوم استفاده از کارشناسان مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه طب سنتی

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۹:۳۱
کد خبر: ۷۸۲۸۰۳
سردار شاهچراغی: لزوم استفاده از کارشناسان مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه طب سنتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات و برنامه های دانشگاه گفت: این مجموعه در حوزه های بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی با تمام توان در راستای خدمات رسانی به مردم گام برداشته و تلاش می کند تا مشکلات مردم را برطرف کند.

وی بیان داشت: روحیه بسیجی و معنوی همواره مد نظر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان و پرستاران بوده که به حمدالله این روحیه در دانشکده ها و در میان دانشجویان نیز گسترش یافته و شاهد فعالیت دانشجویان و اساتید ولایی و معنوی در دانشگاه علوم پزشکی قم هستیم.

دکتر ایرانی خواه با اشاره به فعالیت برخی از گروه های مداخله گر در امر پزشکی و درمانی با نام طب اسلامی گفت: متاسفانه این گروه ها در استان قم فعالیت می کردند که پس از تبیین مشکلاتی که آنها به بار آورده اند و به چه صورت در حال لطمه زدن به نام دین و اسلام هستند، مراجع قضایی و امنیتی کمک کرده و ریشه سر دسته این گروه از قم خشکانده شد.

وی افزود: متاسفانه یک سری افراد دیگر را شاهد هستیم که با حضور در مساجد و یا پایگاه های بسیج، اقدام به این امر مداخله گرایانه می کنند که چه بسیار شکایات مردمی نیز از این افراد را داریم که باید جلوی فعالیت آنها در این مراکز گرفته شود.

سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به دکتر ایرانی خواه گفت: در خصوص حضور افرادی که به نام دین در حال لطمه زدن به اسلام هستند، همراه با دانشگاه علوم پزشکی هستیم و معتقدیم که اگر هم قرار است در مساجد و یا پایگاه های بسیج آموزش های بهداشتی به مردم داده شود باید توسط کارشناسان حوزه دانشگاه باشد.

وی بیان داشت: آموزش هایی که در این مراکز ارائه می شود باید آموزش هایی همچون تغذیه سالم، شیوه زندگی و روش های پیشگیری از ابتلا به بیماری باشد نه اینکه مداخله در امور پزشکی و تشخیص و درمان و ما اجازه سوء استفاده از عناوین سپاه و بسیج و یا حضور در اماکن متعلق به این ارگان توسط مداخله گران را نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: سپاه و دانشگاه علوم پزشکی قم در عرصه های بهداشتی و عمرانی در مناطق روستایی نیز می توانند با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند که ما آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز