افتخارآفرینان کشتی قم تجلیل شدند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۶:۵۸
کد خبر: ۷۸۳۱۸۶
افتخارآفرینان کشتی قم تجلیل شدند
مدال‌آوران کشتی قم در میادین جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشوری مورد تقدیر مدیر کل ورزش و جوانان واقع شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین تجلیل از مدال آواران کشتی استان قم در عرصه های مختلف ملی، بین المللی و رقابت های جهانی در محل خانه کشتی برگزار شد که طی آن در ابتدا تنی چند از پیشکسوتان کشتی مورد تمجید قرار گرفتند و در ادامه مربیان کشتی فرنگی از جمله ناصر مهرآرا، روح‌الله میکاییلی و مهدی علیزاده‌پورنیا تجلیل شد ند.

18 تن از کشتی‌گیران فرنگی و آزاد کار قم که در رده‌های سنی مختلف و در مسابقات گوناگون موفق به کسب مدال شده بودند با حضور مسئولین ورزشی و استانی قم از آنها تجلیل به عمل آمد.

در قسمتی دیگر از آیین تجلیل از نام‌آوران کشتی قم، صدای گرم مرشد امیر فردی در سالن خانه کشتی طنین انداز شد و در ادامه حضار شاهد هنرنمایی حرکات ورزشی علی‌اکبر خاکدوست ورزشکار عنوان دار هیات ورزش‌باستانی و پهلوانی استان قم بودند.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در سخنان خود در این مراسم ضمن تبریک به قهرمانان کشتی فرنگی قم که رقابت های جهانی صاحب مدال شدند اظهار داشت: وضعیت فعلی ورزش کشتی قم در حال حاضر به گونه ای است که گرفتن سهمیه حضور در المپیک 2020 دور از دسترس ورزشکارن این هیئت نیست.

مالکی‌نژاد ریس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم نیز در این مراسم حضور داشت و حمید نریمان رئیس گروه ورزش قهرمانی از دیگر میهمانان این مراسم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز