تکواندوکاران بانوان قمی عازم مسابقات آزاد کشوری می شوند

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۷:۰۸
کد خبر: ۷۸۳۳۴۲
تکواندوکاران بانوان قمی عازم مسابقات آزاد کشوری می شوند
نایب رئیس هیئت تکواندوی قم از حضور تکواندوکاران قم در مسابقات آزاد بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، فرشته کریمی مهر نایب رئیس هیئت تکواندوی قم گفت:مسابقات تکواندوی آزاد قهرمانی کشور در بخش بانوان با حضور ستاره‌های تکواندوی ایران سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و تکواندوکاران قمی نیز برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: در این مسابقات ۴ تکواندوکار قمی حضور دارند که حدیثه حسن زاده در وزن دوم، معصومه ترابی در وزن سوم، فاطمه عرب پور در وزن چهارم و فرناز امینی در وزن چهارم روی شیاپ چانگ می‌روند.

وی اضافه کرد: تکواندوی قم ۴ نماینده در این مسابقات دارد که ممکن است فرصت رویارویی با چهره‌های صاحب نام را پیدا کنند و از این نظر، حضور در مسابقات آزاد کشور برای همه تکواندوکاران حاضر، مفید و سازنده است.

کریمی مهر اشاره کرد: فرناز امینی تنها تکواندوکار تیم قم است که در لیگ تکواندوی بانوان کشور نیز مسابقه می‌دهد و این تکواندوکار پیش از این سوابق روشنی در مسابقات مختلف کشوری و انتخابی تیم ملی داشته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: دوره مربیگری درجه دو کشوری زنان به میزبانی هیئت تکواندو استان قم با حضور ٤٠ نفر از مربیان تکواندوی قم و سایر استان‌ها برگزار شد که ٢٠ نفر از مربیان استان قم و مابقی از ۱۲ استان دیگر کشور در این دوره شرکت داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز