سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان خبر داد

اجرای طرح بهسازی آسفالت محورهای بخش سلفچگان

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۱:۴۷
کد خبر: ۷۸۵۵۶۹
اجرای طرح بهسازی آسفالت محورهای بخش سلفچگان
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان از اجرای طرح لکه گیری هندسی در محورهای جاده ای بخش سلفچگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمهدی موسوی اظهار کرد: در راستای تامین ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای جاده ای بخش سلفچگان و خلجستان طرح ترمیم و لکه گیری آسفالت پنج قطعه از محورهای مواصلاتی این بخش اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بازه زمانی اجرای این پروژه را یک ماه عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن اجرای طرح راهداری زمستانی و متغیر بودن شرایط جوی، طرح لکه گیری آسفالت محورهای این بخش طی بازه زمانی یک ماهه عملیاتی و به بهره برداری رسید.

مسؤول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان در خصوص مشخصات فنی اجرای این پروژه نیز اظهار کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته و براساس نیاز فنی، برای لکه گیری از دو نوع آسفالت توپکا و بیندر در محل استفاده شده است.

وی میزان تناژ آسفالتی در راستای اجرای طرح را 20 تن برآورد کرد و گفت: آسفالت مورد نیاز این پروژه به صورت گرم و با استفاده از خودروی فلاسک ذخیره مورد استفاده قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به فعالیت های سخت کوشان راهدار در امر نگهداری و تامین راهها، تصریح کرد: تمام این پروژه به صورت امانی و توسط عوامل و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما