کشف لابراتوار تولید مواد مخدر در قم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۷:۳۶
کد خبر: ۷۸۵۵۷۵
کشف لابراتوار تولید مواد مخدر در قم
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی قم گفت: یک لابراتوار تهیه و تولید مواد مخدر در این استان منهدم و 36 لیتر محلول هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ هادی میرزایی اظهار داشت: در راستای کنترل عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد شخصی با همکاری همدستانش لابراتوار ساخت هروئین در یکی از قلعه های اطراف استان راه اندازی کرده است.

وی افزود: تداوم رصد و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حکایت از آن داشت که قاچاقچیان موصوف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع مرفین را از مرتبطین خود در یکی از استان های همجوار تحویل گرفته و به قصد تولید هروئین به قلعه پیش گفته منتقل کرده اند.

میرزایی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از قلعه و سه باب منزل در اختیار این قاچاقچیان بازرسی و مقادیری محلول هروئین و وسایل ساخت و تولید این ماده مخدر را کشف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از منازل نامبردگان چهار دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، مقادیری وجه نقد و یک قطعه دستبند زنانه نیز کشف و توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران مقادیر زیادی محلول هروئین که در کف زیرزمین پخش و مقدار قابل توجهی از طریق فاضلاب دفع شده بود برای جلوگیری از امحاء کامل آن اقدام به مسدود کردن درب لوله فاضلاب کردند و در نهایت مقدار 36 لیتر محلول هروئین را کشف و یک تن از اعضای اصلی این باند را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم به انضمام پرونده به مرجع قضایی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد و پیگیری برای دستگیری سایر اعضای این باند و مرتبطان احتمالی آن ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز