برگزاری تور زیارتی جامعه خبری استان قم به مشهد مقدس+ببینید

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۳:۵۲
کد خبر: ۷۸۷۹۷۹
برگزاری تور زیارتی جامعه خبری استان قم به مشهد مقدس+ببینید
بزرگترین رویداد فرهنگی جامعه خبری استان قم در قالب سفر به مشهد مقدس به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بزرگترین رویداد فرهنگی جامعه خبری استان قم و اعزام خبرنگاران به همراه خانواده های آنها به مشهد مقدس، به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم برگزار شد.

در این رویداد فرهنگی، 400 نفر از جامعه خبری به همراه خانواده های خود به صورت کاملا رایگان در این برنامه شرکت و آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) را زیارت کردند.

هادی دریس مسئول انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در این خصوص گفت: به لطف خداوند و عنایت امام رضا(ع) برای دومین سال پیاپی این رویداد فرهنگی برگزار شد که موفق شدیم 400 نفر از جامعه خبری به همراه خانواده های آنها را به سفر زیارتی ببریم.

وی بیان داشت: در این سفر جامعه خبری استان قم با قطار به مشهد اعزام و با قطار نیز به قم بازگشتند و در مشهد مقدس نیز در خیابان امام رضا(ع)، امام رضا 8 که نزدیک ترین محل به حرم مطهر است، در 4 هتل اسکان داشتند.

دریس ضمن قدردانی از کسانی که در اجرای این برنامه فرهنگی کمک رسان انجمن صنفی بودند گفت: امیدواریم بتوانیم برای سال های آینده نیز این رویداد را اجرایی تا شاهد دورهمی های خبرنگاران و آشنا شدن خانواده ها با یکدیگر و ایجاد یک فضای همدلی و تفریحی در میان خانواده خبری استان قم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز