رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

هزینه کرد ۸۰۰ میلیون تومان از عوارض در پروژه فاضلاب پردیسان

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۰:۳۴:۳۱
کد خبر: ۷۸۸۷۸۸
هزینه کرد ۸۰۰ میلیون تومان از عوارض در پروژه فاضلاب پردیسان
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امسال تاکنون 800 میلیون تومان از محل درآمد از تبصره 3 به دست آمده که این درآمد در پروژه فاضلاب پردیسان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی در جلسه شورای اسلامی شهر قم در  سالن جلسات ساختمان شهید باکری با اشاره به وضعیت پروژه فاضلاب پردیسان اظهار کرد: امسال تاکنون 800 میلیون تومان از محل درآمد از تبصره 3 در قبوض آب به دست آمده که این درآمد در پروژه فاضلاب پردیسان هزینه شده است و شرکت آب و فاضلاب استان قم به صورت مستمر به شورای اسلامی در خصوص این پروژه گزارش می‌دهد و شورا بر پروژه نظارت دارد.

وی ادامه داد: شهرداری قم محدوده هزار هکتار بین پارک کوهستانی و اراضی پردیسان را شناسایی کرده و به دنبال احداث فضای سبز در آن محدوده است، البته اداره کل راه و شهرسازی استان باید این محدوده را با حفظ مالکیت به شهرداری قم واگذار کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: نصب تابلوهایی که به میزان 6 مترمربع معرف واحد صنفی است، عوارضی ندارد و صرفا تابلوهای تبلیغاتی کالاهای داخلی و خارجی مشمول عوارض می‌شوند، ضریب عوارض به گونه ای است که بیشترین عوارض برای کالاهای خارجی است و کمترین عوارض برای کالاهای تولید استان قم است تا مردم را به خرید کالاهای داخلی و نه کالاهای خارجی تشویق کنیم.

 

نظر شما
پرونده ویژه