آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان/ بهره برداری از پروژه تا پایان سال

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۸۹۲۶۸
آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان/ بهره برداری از پروژه تا پایان سال
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان از آغاز عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان خبر داد و اظهار داشت:عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان با توجه به تأکیدات شهردار قم در خصوص تکمیل پروژه آغاز شده است.

وی زمان تکمیل پروژه مجموعه پارک پرندگان را با توجه به تأمین اعتبار مورد نیاز آن تا اواخر سال اعلام کرد و افزود: عملیات احداث فضای سبز مجموعه پارک پرندگان در قالب سه پروژه خاک‌ریزی و اصلاح بستر کاشت و همچنین پروژه لوله‌گذاری و اجرای شبکه آب و سیستم‌های آب‌رسانی تحت‌فشار آغازشده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم همچنین از آماده شدن اسناد پروژه کاشت و انتخاب پیمانکار خبر داد و گفت: طراحی کاشت مجموعه پارک پرندگان توسط کارگروه طراحی و توسعه فضای سبز سازمان پارک‌ها  و همکاران فضای سبز منطقه انجام‌ شده و بر اساس این طراحی اجرا می‌شود.

وی گام بعدی تکمیل مجموعه پارک پرندگان را تجهیز باغ پرندگان اعلام کرد و ادامه داد: در صورت تکمیل پروژه عمرانی وارد فاز بعدی عملیات یعنی تجهیز باغ پرندگان که شامل مجموعه قفس‌ها و پرندگان است، خواهیم شد.

جوادیان با تأکید دوباره بر تکمیل پروژه مجموعه پارک پرندگان تا اواخر سال خاطرنشان کرد:  تا پایان سال عملیات احداث فضای سبز نیز تکمیل‌ شده و مجموعه باغ پرندگان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
پرونده ویژه