همه چیز در مورد فوت وحید صیادی نصیری/حمایت ضد انقلاب از یک مرتبط گروهک تروریستی

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۸۹۳۵۶
همه چیز در مورد فوت وحید صیادی نصیری/حمایت ضد انقلاب از یک مرتبط گروهک تروریستی
در حالی که این روزها جریان ضد انقلاب از تمامی بوق های رسانه ای خود برای حمایت از وحید صیادی نصیری استفاده می کنند، اما پشت پرده جریان نشان می دهد که وی یک مرتبط گروهک تروریستی بوده و به دلیل بیماری کبدی در زندان فوت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، وحید صیادی نصیری یکی از متهمانی بود که به دلیل همکاری با گروهک تروریستی تندر نخستین بار در سال 94 در استان البرز دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد.

گروهک تروریستی تندر، گروهی است که در داخل کشور جنایات ضد بشری را برنامه ریزی می کند که یکی از آنها حادثه حسینه سید الشهدا شیراز و انفجار در آن مکان مقدس بود که 14 نفر شهید و 210 نفر نیز زخمی و مجروح شدند.

وحید صیادی نصیری پس از دستگیری در سال 94 بعد از گذراندن یک سال و نیم از دوران محکومیتش، مشمول عفو رهبری و در سال 96 از زندان آزاد شد، اما متاسفانه وی بعد از آزادی به همکاری با این گروهک تروریستی ادامه داد.

وحید صیادی نصیری اینبار با اسم های مستعار «آرش صیادی»، «شاپور ذوالاکتاف» و... فعالیت های غیرقانونی خود را آغاز کرد به گونه ای که در این گروهک صاحب کد مخصوص شد و برنامه ریزی برای اقدامات ضد بشری را در قم در دستور کار خود قرار داده بود.

پس از این اقدامات، وی در مرداد ماه سال جاری در قم دستگیر و با توجه به نوع اقداماتی که داشت به زندان قم منتقل شد.

وحید صیادی نصیری که گروهک تروریستی تندر او را با نام «روزبهان 50151» می شناخت پیش از آنکه دستیگر شود دارای بیماری کبدی بود که قبل از فوت نیز بارها مورد مداوای پزشکان قرار گرفته بود.

وی روز 15 آذر ماه با تشخیص پزشک زندان به بیمارستانی در قم منتقل و مورد مداوا قرار می گیرد و بعد از آنکه هفت روز در بیمارستان بستری بوده است، در روز 21 آذر به دلیل همان بیماری کبدی فوت می کند.

*جریان سازی های ضد انقلاب و حمایت از یک مرتبط گروهک تروریستی

بعد از این فوت بود که به یکباره جریان ضد انقلاب و در راس آن سلطنت طلبان و ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران با صدور پیام ها و سخنرانی های مختلف وانمود کردند که همراه با ملت ایران بوده و وحید صیادی نصیری را جزو نیروها و طرفداران خود معرفی کردند.

از سوی دیگر جریان های دروغین مدعی حقوق بشر نیز با صدور پیام هایی وانمود کردند که می خواهند از یک زندانی سیاسی دفاع کنند اما از یک عضو تشکیلاتی گروهک تروریستی دفاع کرده و بار دیگر نشان دادند که تمامی ادعاهای آنها در راستای دفاع از حقوق بشر، دروغی بیش نیست.

در این میان، سرکرده گروهک تروریستی تندر که به شدت از صفت کفتارگونه جریان ضد انقلاب، به ستوه آمده بود، در یک پیام تصویری و با عصبانیت عنوان کرد، "وحید صیادی نصیری، نیروی ما در ایران بود و این افرادی که خودشان را وسط انداخته و از وحید ما دفاع می کنند، هیچ حقی در این زمینه ندارند و باید خفه شوند."

جالب توجه اینکه مهمترین خواسته فعالان ضدانقلاب تفکیک زندانیان جرائم مختلف بوده که به نظر می رسد با توجه به اقدامات این فرد و وابستگی نامبرده به یک گروهک ترویستی ضد بشر، باید گفت این حق دیگر زندانیان عادی بوده که کنار چنین فرد خطرناکی قرار نگیرند.

به هر حال این موضوع نیز به رقم تمامی برنامه ریزی ها و توطئه های خبیثانه دشمنان نظام اسلامی از بین رفت، اما برای همگان مشخص شد که کسانی که داعیه دار حقوق بشر بوده و روز و شب جمهوری اسلامی را به عدم توجه به حقوق بشر متهم می کنند، این روزها، از فردی که در حال همکاری با گروهک ضد بشری بوده، دفاع کرده و نشان دادند که حرف های آنها دروغی بیش نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز