رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد:

رشد ۳۵ درصدی کمک های مردم به کمیته امداد در سال جاری

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۹:۱۳
کد خبر: ۷۸۹۵۵۹
رشد ۳۵ درصدی کمک های مردم به کمیته امداد در سال جاری
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و ما این را سرمایه اصلی خود می دانیم و با وجود این مسائل اقتصادی، امسال شاهد رشد ۳۵ درصدی کمک های مردم بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پرویز فتاح در دیدار با آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید طی سخنانی گفت: مدیران باید تشریفات را کنار گذاشته و در کنار مردم باشند و باید بدانیم که راه مدیر و راه مردم یکی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان داشت: یکی از موضوعات اساسی که نباید فراموش شود از بین بردن فاصله های طبقاتی میان مدیران و محرومان است و انقلاب با ایجاد چنین فاصله طبقاتی هایی مخالف است.

وی کمیته امداد را یک نهاد فراجناحی، فرامذهبی و فراقومیتی توصیف کرد و گفت: ما در خدمت همه اقشار و مذاهب جامعه هستیم و این امر موجب می شود تا اعتماد سازی شده به گونه ای که برادران اهل سنت نیز زکات خود را به کمیته امداد می دهند.

فتاح گفت: از جمله برنامه های ما کاهش مددجویان در جامعه است و باید مدیران به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مشکلات اقتصادی کاهش یافته و بتوانیم مددجویان را توانمند کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حدود 72 هزار نفر از مددجویان این کمیته را دانشجویان و طلاب تشکیل می دهند و امسال شاهد بودیم که 150 نفر از دانش آموزان مددجوی کمیته امداد در کنکور سراسری رتبه‌های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی کسب کردند.

وی گفت: مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و ما این را سرمایه اصلی خود می دانیم و با وجود این مسائل اقتصادی، امسال شاهد رشد 35 درصدی کمک های مردم بوده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز