سرپرست استانداری قم مطرح کرد:

اتمام پروژه مسکن مهر قم تا دهه فجر

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۱:۳۱
کد خبر: ۷۸۹۸۳۴
اتمام پروژه مسکن مهر قم تا دهه فجر
سرپرست استانداری قم گفت: دو ماه تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باقی مانده است و امکان تکمیل پروژه مسکن مهر در قم تا آن زمان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد رضا هاشمی امروز در جلسه شورای مسکن استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت مسکن مهر استان قم اظهار کرد: این استان در زمینه مسکن مهر پیشگام بوده است و به دنبال تکمیل پروژه مسکن مهر در قم تا پایان سال هستیم، هر ماه جلسه شورای مسکن استان برگزار می‌کنیم و تنها 300 واحد مسکن مهر در استان باقی مانده است.

وی ادامه داد: به دنبال مذاکره با دستگاه قضایی هستیم تا در روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به پروژه مسکن مهر در استان قم و صدور رای این پرونده‌ها تسریع شود.

سرپرست استانداری قم افزود: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است، دو ماه تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باقی مانده است و امکان تکمیل پروژه مسکن مهر در قم تا آن زمان وجود دارد.

هاشمی میزان مشارکت خیرین در احداث مدارس در قم را بالا دانست و تصریح کرد: احداث مدارس جدید در سایت پروژه مسکن مهر قم اهمیت زیادی دارد و باید در روند احداث این مدارس در آن منطقه تسریع شود.

وی ادامه داد: باید زمین برای احداث تصفیه خانه فاضلاب پردیسان تخصیص پیدا کند تا این پروژه هر چه زودتر احداث شود، همچنین درخواست اختصاص قیر رایگان به استان قم برای آسفالت معابر باقی مانده در پروژه مسکن مهر قم را داریم.

سرپرست استانداری قم افزود: نگاه به این استان نباید یک نگاه استانی، بلکه باید یک نگاه ملی و یک نگاه بین المللی قم باشد.

هاشمی پیگیری بحث ایمنی آسانسور در پروژه‌های مسکن مهر قم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مساله ایمنی در آسانسورهای این پروژه‌ها باید جدی گرفته شود، چون این مساله با سلامت مردم سر و کار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز