در صورت متقاعد کردن مجلس

تسهیلات ازدواج به ۲۰ میلیون تومان می رسد

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۲:۳۷
کد خبر: ۷۹۱۱۷۷
تسهیلات ازدواج به ۲۰ میلیون تومان می رسد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به دنبال رساندن رقم تسهیلات ازدواج به 20 میلیون تومان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تلاش برای افزایش تسهیلات ازدواج در سال 98 اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت کالاها در بازار به دنبال رساندن رقم این تسهیلات به 20 میلیون تومان در بودجه سال آینده هستیم.

وی ادامه داد: امسال رقم تسهیلات ازدواج به 15 میلیون تومان رسید که کم است، باید از ظرفیت واحدهای تولیدی داخلی برای تامین نیازهای زوجین جوان استفاده کرد تا از کالای ایرانی در کشور حمایت صورت بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری قم باید بیش از پیش در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مشارکت داشته باشند، البته اکنون شهرداری در این زمینه مشارکت دارد، اما باید این مشارکت بیشتر شود.

افشین پایانی فر قائم مقام مدیرکل کمیته امداد قم در ادامه این جلسه با اشاره به ارائه آموزش‌های ازدواج در این نهاد اظهار کرد: این آموزش‌ها به مدت 40 ساعت پیش از ازدواج برای مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، همچنین دوره آموزشی با عنوان آیین همسرداری به مدت 40 ساعت برای مددجویان پس از ازدواج داریم.

وی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته نرخ طلاق بین مددجویان کمیته امداد که در دوره‌های آموزشی پیش و پس از ازدواج شرکت کردند، بین 1.5 تا 3 درصد بود، در حالی که این آمار در جامعه بسیار بالاتر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز