نفرات برتر رنکینگ تیراندازی بانوان استان قم مشخص شدند

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۸:۳۵
کد خبر: ۷۹۱۵۸۷
نفرات برتر رنکینگ تیراندازی بانوان استان قم مشخص شدند
نفرات برتر رنکینگ تیراندازی بانوان استان قم در رقابت بانوان تیرانداز قم در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رقابت‌های تیراندازی رنکینگ زنان استان قم در سالن تیراندازی شهید زین الدین قم برگزار شد و ۳۱ بانوی تیرانداز قمی برای تعیین رنکینگ تیراندازان برتر استان قم در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی به صورت انفرادی با هم رقابت کردند.

در این مسابقات در بخش تفنگ بادی که بخش اعظم تیراندازان در این بخش تجمع داشتند، نرجس کولیوند تیرانداز با سابقه قمی با امتیاز ۵۸۷ در رکورد اول، ۵۸۳ در رکورد دوم و ۵۸۲ در رکورد سوم با امتیاز ۲۲ در صدر جدول قرار گرفت و اول شد.

محدثه بهروز نیز با امتیاز ۵۵۵ در رکورد اول، ۵۶۲ در رکورد دوم و ۵۵۳ در رکورد سوم در نهایت با مجموع ۱۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و اشرف علی حسینی با رکوردهای ۵۵۴، ۵۵۲ و ۵۴۴ با امتیاز نهایی ۱۲ در رده سوم قرار گرفت.

در بخش تفنگ بادی، ذکیه سعدی، سیده رؤیا صبح خیز، فاطمه حسین زاده، مریم کیامهر، مینا روحیان، الهه کلهر و مهدیه کشکولی در رده‌های چهارم تا دهم رنکینگ استانی قرار گرفتند که پنجم شدن رؤیا صبح خیز با کوله باری از افتخارات ملی و بین المللی در رده‌های نوجوانان و جوانان، قابل توجه بود.

در مسابقات تپانچه، خدیجه هاشمی با امتیاز ۵۴۸ در رکورد اول، ۵۴۸ در رکورد دوم و ۵۵۲ در رکورد سوم در مجموع ۲۴ امتیاز کسب کرد و در صدر قرار گرفت و ریحانه حیدری با امتیاز ۵۴۴ در رکورد اول، ۵۲۴ در رکورد دوم و ۵۴۲ در رکورد سوم با امتیاز ۱۹، دوم شد.

مهدیه کشکولی، نرگس صباغی و مطهره رکنی حسینی، سارا واعظی، فاطمه یگانه محمدی، سمیه آقا زیارتی و اعظم قهاری نیز نفرات سوم تا نهم این مسابقات شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز