آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در قم برگزار شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۹۳۹۸۰
آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم شهر قم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، اجتماع مردم شهر قم برای بزرگداشت حماسه نهم دی امروز با حضور اقشار مختلف مردم به خصوص اساتید و طلاب حوزه علمیه در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و آیت‌الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در این تجمع حضور داشتند.

شرکت کنندگان ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) شعارهایی را علیه فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی سر دادند و بر حمایت خود از ولایت فقیه تاکید کردند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی در این اجتماع با اشاره به انقلابی بودن حوزه علمیه قم اظهار کرد: حوزه علمیه قم بصیر است و این حوزه در شکل گیری انقلاب اسلامی همراه با امام خمینی(ره) نقش زیادی داشت؛ طلاب امروز با شرکت در مراسم بزرگداشت نهم دی نشان دادند که انقلابی بودند، انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که آرزوی جدایی حوزه علمیه قم از نظام اسلامی را به گور خواهند برد، فتنه گران بدانند که آفرینندگان حماسه نهم دی در صحنه هستند و می‌توانند دوباره حماسه‌های نهم دی را تکرار کنند.

مردم انقلابی قم در ادامه پس از این تجمع، راهپیمایی بزرگی را در فاصله بین مدرسه علمیه فیضیه و میدان شهدا برگزار کردند  و ضمن اعلام حمایت از نظام جمهوری اسلامی از فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی نظام اسلامی ابراز برائت کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شهر قم شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» و... سر دادند و با مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز