نشست معاون امور جوانان و مدیر خبرگزاری برنا قم

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۰:۵۵:۳۱
کد خبر: ۷۹۵۱۲۷
نشست معاون امور جوانان و مدیر خبرگزاری برنا قم
نشست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم و مدیر حبرگزاری برنا در استان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نشست تعاملی و هم اندیشی با حضور روح الله رمضانی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، سعید معارف وند مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان قم و سید مهدی حسینی مدیر خبرگزاری برنا در استان قم برگزار شد.

در این نشست، رمضانی بر گسترش اطلاع رسانی در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: سمن ها و جوانان استان قم ظرفیت های بسیاری دارند که باید این ظرفیت ها از طریق رسانه ها تشریح شود.

وی بیان داشت: خبرگزاری برنا یکی از رسانه هایی است که در حوزه جوانان به خوبی توانسته تلاش کند و قدم های مثبتی نیز در این راستا برداشته که از زحمات آنها قدردانی می کنیم.

همچنین در این نشست سعید معارف وند مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز با تاکید بر بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت خبرگزاری برنا گفت: خبرگزاری برنا در استان قم طی سال ها فعالیتش توانسته در انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان نقش مهمی داشته باشد که باید با برنامه ریزی در گسترش این امر بکوشیم.

سید مهدی حسینی مدیر خبرگزاری برنا در استان قم نیز با تشریح عملکرد خبرگزاری برنا و سیاست های این خبرگزاری گفت: پوشش اخبار حوزه ورزش و جوانان در کنار دیگر رخدادهای خبری استان در دستور کار ما قرار دارد که تلاش می کنیم در این راستا مثمرثمر باشیم.

وی تصریح کرد: این خبرگزاری آمادگی دارد تا در راستای تشریح فعالیت ها و برنامه های سمن ها و جوانان استان قم نهایت همکاری را با اداره کل ورزش و جوانان استان قم داشته باشد و در حوزه خبر، عکس و فیلم برنامه ریزی لازم را خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز