دیدار اعضای سمن پرتو آرامش زندگی با معاون امور جوانان قم

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۷:۴۸
کد خبر: ۷۹۶۷۵۰
دیدار اعضای سمن پرتو آرامش زندگی با معاون امور جوانان قم
اعضای سمن پرتو آرامش زندگی با معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این دیدار حسین ملکی دبیر سمن پرتو آرامش زندگی به همراه جمعی از اساتید دانشگاه و پژوهشگران با حضور در خانه جوانان، ضمن تبریک و ابراز خرسندی از قبول مسئولیت امور جوانان توسط روح الله رمضانی برای وی آرزوی موفقیت کردند.

در این دیدار گزارشی از فعالیت های سمن پرتو آرامش زندگی ارائه و بر لزوم ایجاد راهکارهای کاهش آسیب و معضلات اجتماعی و بهبود کیفیت فعالیت حوزه جوانان بحث و تبادل نظر شد.

حسین ملکی ضمن شرح فعالیت های سمن پرتو و کارکردهای  آشکار این سمن در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خواستار نگاهی توام با عدالت توزیعی برای سمن ها در استان و هم چنین فرهنگسرای جوان شد.

عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات معاون قبلی؛ اقدامات ارزنده ای از سوی معاونت جوانان برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام شده است که باید گسترش یابد و با پژوهش می توان راهکارهای عمیلیاتی باز خورد علمی و آماری مناسب را دست یافت، و  با توجه به منش علمی، همت والا و سابقه درخشان روح الله رمضانی امید است شاهد تحولات مثبت و کارآمد باشیم.

این پژوهشگر آسیب های اجتماعی افزود : تدابیر رمضانی از جمله  قرار دادن دبیرخانه و آموزش حین ازدواج که در رستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد، در محل خانه جوانان؛ در زمان کوتاهی که قبول مسئولیت نموده است جای تقدیر دارد.

رمضانی گفت : پیشگیری از آسیب های اجتماعی از اولویت های نخست این معاونت می باشد و با تمام توان در حال برنامه ریزی برای استفاده بهینه تر از فضای  خانه جوانان هستیم تا بتوان با بودجه های محدودی که در اختیار داریم حداکثر بهره را ببریم.  معاون امور جوانان افزود : در صدد هستیم با آموزش های لازم، به هنگام و کاربردی در راستای ارتقا بهبود کیفیت زندگی شهروندان گام های موثر برداشته شود.

وی افزود :  در نظر داریم از ظرفیت های فضای مجموعه های ورزشی برای اسقرار سمن ها نیز بهره بگیرم. این مهم ضمن توزیع نیروهای دغدغه مند و مسئولیت پذیر سمن ها در استان؛ می تواند دستاوردهای کارآمدی نیز  داشته باشد.

رمضانی  با اشاره به جایگاه علم خاطر نشان کرد : سالانه تعدادی از اولویت های پژوهشی این اداره کل به حوزه جوانان مرتبط می باشد که امید است سمن ها با استفاده از ظرفیت علمی - اجرایی بتواند از این فرصت استفاده کنند.

نظر شما