در قالب جشنواره چله سرو انجام می‌شود

برگزاری ۴۰ جشن سروستان تا پایان سال

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۵:۳۲
کد خبر: ۷۹۷۰۳۹
برگزاری ۴۰ جشن سروستان تا پایان سال
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تاکنون تعدادی جشن سروستان در قالب جشنواره چله سرو برگزار شده و برنامه‌ریزی شده تا پایان سال تا 40 برنامه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به برگزاری مجموعه جشن‌های سروستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این جشن‌ها در قالب جشنواره چله سرو از خرداد ماه آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در هر برنامه سروستان به طور میانگین هزار و 500 نفر شرکت کردند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سروستان با مشارکت نهادهای مختلفی چون اداره کل آموزش و پرورش، کانون‌های مساجد و... برگزار می‌شود و تمام وظیفه برگزاری برنامه با سازمان فرهنگی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به جزئیات برنامه سروستان خاطرنشان کرد: این جشن معمولا در قالب دو ساعت برنامه برگزار می‌شود که حدود یک ساعت آن به صورت زنده از شبکه قم پخش می‌شود.

وی آیتم‌های این جشن را مورد توجه قرار داد و افزود: آیتم‌های طنز، سرود، پخش کلیپ‌های مناسبتی، اجرای نمایش‌های تک‌نفر با مجری، استند آپ کمدی، شعرخوانی، مسابقه خانوادگی و ویژه کودکان، برنامه‌های آموزشی مرتبط با اعتیاد و... از برنامه‌های جشن سروستان است.

مقیمی گفت: بعضا در این جشن‌ها از چهره‌های موفق شهر قم نیز تقدیر می‌شود و پیش‌بینی بر این است که مجموعا 40 برنامه تا پایان سال داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز