معاون دادستان قم خبر داد

آغاز اجرای طرح مقابله گسترده با آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ نقطه شهر قم

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۲:۵۷:۵۰
کد خبر: ۷۹۸۹۸۹
آغاز اجرای طرح مقابله گسترده با آسیب‌های اجتماعی در ۲۰ نقطه شهر قم
معاون دادستان قم گفت:طرح مقابله گسترده با آسیب‌های اجتماعی در استان تحت نظارت دادستان قم از این هفته اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی اصغر سلطانی با اشاره به اجرایی شدن طرح مقابله گسترده با آسیب‌های اجتماعی در استان قم با حضور معاونین دادستانی و تحت نظارت و دستورات قضایی دادستان  اظهار کرد: اجازه حرمت شکنی در شهر مقدس قم را نخواهیم داد و دستگاه قضا با همکاری ضابطین قضایی بیش از پیش با معدود افرادی که قصد هنجارشکنی دارند برخورد خواهد کرد.

معاون دادستان قم بیان کرد: در این خصوص جلسات خوبی با حضور مدیران یا نمایندگان نهادها از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و برادران، استانداری، صداوسیما، اصناف، پلیس اماکن، ناجا و سپاه پاسداران و غیره در دادسرای قم برگزار شده که مباحث زیادی در خصوص آسیب‌های اجتماعی پیش رو و نحوه برخورد با آنان مطرح و که خروجی و مصوبات مطلوبی را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: در این زمینه جلسات زیادی تاکنون در ادارات مختلف برگزار شده است اما برای اجرایی شدن این جلسات نیاز به عزم و اراده جهادی بوده که الحمدلله دستگاه قضایی با تمام توان در این زمینه ورود پیدا کرده است.

سلطانی گفت: افزایش فعالیت‌های اثرگذار نهادهای فرهنگ‌ساز در قم موضوعی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا قبل از وقوع آسیب‌های اجتماعی، زمینه‌های بروز آن کنترل شده و نقش مؤثرتری در داشتن جامعه‌ای ایده آل و سالم ایفا کنند.

معاون دادستان قم بیان کرد: در پی تشکیل دو جلسه با موضوع آسیب‌های اجتماعی و خاصه آن عفاف و حجاب در دادسرا و مطالبه مدعی العموم از نهادهای مربوطه در خصوص اقدامات انجام گرفته، دستور اجرای طرح مقابله گسترده با آسیب‌های اجتماعی در 20 نقطه قم از سوی دادستان مرکز استان صادر شده که در این طرح مقامات قضایی در کنار ضابطین حضور خواهند داشت.

 

نظر شما