مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد

ارائه مشاوره های حقوقی به جوانان همزمان با برگزاری جشنواره محله سلامت

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۹۹۷۳۸
ارائه مشاوره های حقوقی به جوانان همزمان با برگزاری جشنواره محله سلامت
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: همزمان با برگزاری جشنواره محله سلامت، مشاوره‌های حقوقی، روان شناسی و فرزند پروری در مساجد پیرامون محل برگزاری جشنواره نیز در آن محل ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم مقیمی در آیین آغاز ششمین مرحله جشنواره محله سلامت که از سری برنامه های جشنواره «چله سرو» در مزار امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد گفت: توجه به مقوله سلامت و نشاط امر مهمی است که باید همواره مد نظر بوده و این سازمان نیز در دستور کار خود دارد.

وی بیان داشت: این جشنواره با اعتباراتی که وزارت کشور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده است، برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم در راستای این امر مهم گام برداریم.

مقیمی ضمن تقدیر از همکاری دیگر نهادها در برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره محله سلامت با همکاری تمام دستگاه ‌های اجرای استان اجرا و در این جشنواره، خدمات دستگاه‌های اجرایی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از رویکردهای ما بررسی آسیب های موجود در محلات است که همزمان با برگزاری جشنواره در هر محله این موضوع بررسی و در راستای رفع آن برنامه ریزی خواهد شد.

وی گفت: همزمان با برگزاری جشنواره محله سلامت، مشاوره‌های حقوقی، روان شناسی و فرزند پروری در مساجد پیرامون محل برگزاری جشنواره نیز در آن محل ارائه خواهد شد.

مقیمی به برگزاری کارگاه های در حاشیه برگزاری این محله اشاره کرد و گفت: این امر نیز می تواند مثمرثمر باشد که هر روز یک کارگراه با موضوعات مختلف از جمله طلاق، اعتیاد و... برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز