برنامه ۵ ساله برای نوسازی بافت فرسوده تهیه می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۴:۱۱
کد خبر: ۷۹۹۷۵۹
برنامه ۵ ساله برای نوسازی بافت فرسوده تهیه می‌شود
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: برنامه 5 ساله در زمینه بافت فرسوده در حال تهیه است تا در سازمان در حوزه بهسازی و نوسازی براساس آن اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا خاکی با بیان اینکه اولویت سازمان نوسازی اطراف حرم مطهر تا پایان سال 97 بر بهسازی و تکمیل محورهای فرهنگی تاریخی شهر است، اظهار کرد: در سال 98 تاکید بر این است که برنامه ریزی برای بافت فرسوده صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه 5 ساله در زمینه بافت فرسوده در حال تهیه است تا بر اساس آن اقدام شود، تصریح کرد: پروژه هایی که تاکنون توسط سازمان انجام شده همه در راستای استفاده از ظرفیت زائرین برای احیای بافت بوده تا در قالب محور فرهنگی به این هدف دست پیدا کنیم و نگاه به قم و زیارت را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه جاذبه های فرهنگی و تاریخی زیادی در شهر قم داریم که شهروندان و زائرین از آن اطلاع ندارند، خاطرنشان کرد: تاکنون وارد محورهای محله ای نشده بودیم و در پروژه‌هایی که در یکسال اخیر اجرا کردیم مستقیما با مردم ارتباط داشتیم و مردم همکاری بسیار خوبی داشتند خصوصا در تجربه های اول مشکلات زیادی داشتیم ولی در نهایتا بدون اختلال روند تکمیل پروژه پیش رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز