معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

پلمب واحدهای غیربهداشتی در قم

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۲:۰۴
کد خبر: ۸۰۲۲۱۹
پلمب واحدهای غیربهداشتی در قم
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پلمب چندین واحد غیربهداشتی در استان قم گفت: شهروندان موارد غیربهداشتی را با می توانند با شماره گیری با سامانه 190 گزارش داده و پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر حسن ایزانلو با اشاره به بازرسی های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم گفت: این بازرسی ها به صورت روزانه در حال انجام است که اخطارها و تذکرهای بهداشتی دائما به مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی داده می شود.

وی بیان داشت: در اطراف حرم مطهر با توجه به حضور زائران این بازدیدها گسترده تر بوده که یک مرکز آبمیوه فروشی و بستی فروشی به علت عدم رعایت نظافت کف مغازه و نظافت یخچال و همچنین عدم رعایت موارد بهداشتی ابزار و تجهیزات، اخطاریه بهداشتی گرفت و پلمب شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یک واحد میوه فروشی نیز در محدوده خیابان عمار یاسر به علت بی توجهی به اخطاریه های بهداشتی، عدم رعایت نظافت، عدم رعایت بهداشت فردی، ساختمانی و بهداشت مواد غذایی و بهداشت ابزار و تجهیزات و ظروف، پس از تذکرات بهداشتی پی در پی پلمب شد.

دکتر ایزانلو پلمب یک واحد شیرینی پزی، یک واحد نانوای فانتزی، توقیف انواع عسل ، نمک دریا ، روغن زیتون ، روغن کنجد ، شیره انگور ، عرقیجات و ... فاقد مجوزهای بهداشتی لازم، معدوم سازی ضایعات شیرینی و رنگ غیر مجاز از یک واحد شیرینی پزی و همچنین معدم سازی ۸ لیتر دوغ تاریخ گذشته از یک واحد اغذیه فروشی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز