دومین پد جاده ای اورژانس هوایی قم احداث می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۸۰۲۷۲۸
دومین پد جاده ای اورژانس هوایی قم احداث می شود
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث استان قم از احداث دومین پد جاده ای اورژانس هوایی قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدشهیدی با اشاره به فعالیت اورژانس هوایی استان قم گفت: این اورژانس یک خدمت جدید و کم نظیر در کشور است که استان قم نیز با داشتن یک بالگرد و همچنین ساختمان استقرار بالگرد اورژانس هوایی توانسته خدمات رسانی مطلوبی را در ارائه دهد.

وی بیان داشت: خدمات اورژانس هوایی استان قم، موجب شد تا در بررسی های کشوری، اورژانس هوایی استان جزو رتبه های برتر بوده و با انتقال بیماران به مراکز درمانی در سرعت انتقال خدمات بکوشد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث استان قم با اشاره به ماموریت های اورژانس هوایی به بخش ها و روستا و همچنین جاده های فرعی استان گفت: در این ماموریت ها گاها با مشکل نشست و برخواست بالگرد مواجه هستیم که به همین منظور احداث پدهای مخصوص بالگرد مد نظر قرار گرفته است.

دکتر شهیدی گفت: نخستین پد اورژانس هوایی در محور قم سلفچگان احداث شده که توانسته بخش عمده ای از مشکلات را برطرف و در سرعت انتقال مصدومان نیز موثر باشد.

وی بیان داشت: دومین پد جاده ای اورژانس هوایی استان نیز در اتوبان قم-تهران حدود کیلومتر۴۵ احداث می شود که این مسیر در ردیف دومین محور ماموریت های اورژانس هوایی تاکنون بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث استان قم تصریح کرد: ساخت این پد از الزامات این محور است که مورد تایید سازمان اورژانس و پلیس نیز بوده و با پیگیری های صورت گرفته در حال نهایی شدن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز