در قالب جشنواره چله سرو

جشنواره فیلم‌ کوتاه در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۲:۲۶
کد خبر: ۸۰۲۷۶۲
جشنواره فیلم‌ کوتاه در قم برگزار می‌شود
جشنواره فیلم‌ کوتاه در قم با عنوان مادران چشم انتظار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استان قم دارای 100 مادر شهید است که یکی از ویژگی های بارز این استان به شمار می رود که به همین منظور در راستای معرفی جایگاه آنها تلاش می شود.

ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری این جشنواره همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این سازمان گفت: در پی برنامه‌ریزی انجام‌شده برای برگزاری چهلمین سال انقلاب اسلامی تحت عنوان چله سرو، یکی از سرفصل‌های مورد تأکید برای برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مرتبط بافرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این در این راستا، مجموعه برنامه‌هایی برنامه‌ریزی شد که یکی از این برنامه‌ها برنامه‌ای با عنوان مادران چشم‌انتظار است.

وی با اشاره به اینکه هدف بعدی از اجرای این برنامه، ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سعی کردیم با همکاری انجمن سینمای جوان که یکی از نهادهای رسمی در حوزه تولیدات فیلم‌های کوتاه و مؤثر فرهنگی هستند، جشنواره فیلم کوتاه مادران چشم‌انتظار را برنامه‌ریزی کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم توضیح داد: پس از گردآوری این آثار، فیلم‌های کوتاهی با این مضمون مادران شهدای جاویدالاثر، ساخته خواهد شد و ان شاءلله با تجلیل از این مادران، آثار برگزیده این جشنواره موردتقدیر قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با وفات ام‌البنین(س) مادر شهدای جاویدالاثر و اسوه صبر و استقامت، و شجاعت و ایثار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز