مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

معرفی ۴۰ رویش انقلاب در مباحث فرهنگی قرآنی و رسانه ای همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۸:۰۷
کد خبر: ۸۰۲۷۷۷
معرفی ۴۰ رویش انقلاب در مباحث فرهنگی قرآنی و رسانه ای همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ رویش انقلاب در مباحث فرهنگی قرآنی و رسانه ای معرفی و تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید موسی حسینی کاشانی  در دیدار مدیران رسانه استان قم که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: خبرنگاران مجاهدان خاموشی هستند که در راستای معرفی دستاوردها تلاش می کنند و همواره از تلاش های عاشقانه آنها قدردانی می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اهمیت چهلمین سالگرد بر کسی پوشیده نیست و با اقتدار وارد این ایام می شویم و باید همواره در معرفی دستاوردها بکوشیم.

وی تصریح کرد: در موضوع نمایشگاه مهمترین موضوعی که رسانه ها باید دنبال کنند امیدبخشی به جامعه است و با شایعاتی که دشمنان مد نظر داده اند، این موضوع می تواند اثر بخشی بسیاری داشته باشد.

حسینی کاشانی با اشاره به ویژه برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: علاوه بر همه برنامه ها، دو برنامه ویژه نیز داریم که یکی از آنها اجرای 40 برنامه شاخصی است که در طول چهل سال در این اداره کل انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: از دیگر کارها نیز همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 رویش انقلاب در مباحث فرهنگی قرآنی و رسانه ای معرفی و تجلیل می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز